دانلود مقاله-تحقیق-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

دانلود مقاله-تحقیق-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

کنترل لوازم خانگی با تلفن

این پروژه یک مدار است که به عنوان اتوماسیون منزل مورد استفاده قرار میگیرد و کاربرد آن به این صورت است که این مدار به خط تلفن وصل میشود و پس از برقراری ارتباط و در صورت صحیح بودن پسوورد کاربر می تواند لوازم منزل را کنترل کند
دسته بندی کامپیوتر و IT
بازدید ها 22
فرمت فایل doc
حجم فایل 1139 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 52
کنترل لوازم خانگی با تلفن

فروشنده فایل

کد کاربری 15
کاربر

این پروژه یک مدار است که به عنوان اتوماسیون منزل مورد استفاده قرار میگیرد و کاربرد آن به این صورت است که این مدار به خط تلفن وصل میشود و پس از برقراری ارتباط و در صورت صحیح بودن پسوورد کاربر می تواند لوازم منزل را کنترل کند(روشن و خاموش کردن)

فهرست مطالب

چکیده:1

DTMF(1-1 چیست؟. 2

2-1) سرویس خط تلفن شهری(PSTN) :2

3-1) نحوه شماره گیری.. 5

4-1) ﺁشکار سازی زنگ و اشغال خط.. 5

1-4-1) شمای کلی مدار. 6

2-4-1) سخت افزار مدار. 8

فصل دوم:13

مدار آشکار ساز تن. 13

1-2) در یافت کننده DTMF توسط MT8870. 14

2-2) مدار راه انداز MT8870. 17

3-2) کنترل وسایل برقی با تلفن. 18

فصل سوم:19

ضبط و پخش صدای دیجیتال. 19

2-3) معرفی تراشه ضبط و پخش صدا20

3-3) مدیریت پیام ها21

Random Access Mode(3-3-1. 22

(3-3-1-1ضبط پیام در Random Access mode. 22

(3-3-1-2پخش پیام در Random Access mode. 23

Tape Mode(3-3-2. 24

(3-3-2-1 ضبط پیام در Tape mode با استفاده از Normal Option. 24

(3-3-2-2پخش پیام در Tape mode با استفاده از Normal Option. 25

(3-3-2-3 ضبط پیام در Tape mode با استفاده از Auto rewind. 26

(3-3-2-4پخش پیام در Tape mode با استفاده از Auto rewind. 27

(3-4 جدول مربوط به اسامی و عملکرد پایه های APR9600. 29

فصل چهارم:34

میکروکنترلر AVR.. 34

4-2)میکروکنترلرهای AVR.. 35

(4-3محیط برنامه نویسی Codevision AVR.. 36

ایجاد یک فایل جدید. 37

(4-5تنظیمات کامپایلر C.. 40

(4-6کامپایل پروژه42

(4-7 ساختن پروژه43

(4-8 وقفه. 44

(4-8-1 مراحل اجرای وقفه. 44

(4-9 شرح برنامه میکرو. 45

منابع و ماخذ :47

شکل 1-1 : شماتیک مدار اشکار ساز زنگ و اشغال ساز خط .7

شکل 2-1 : مدار داخلی پل دیود.8

شکل 3-1 : مدار داخلی اپتوکوپلر .10

شکل 4-1 : مدار اره انداز رله .11

1-2) در یافت کننده DTMF توسط MT8870. 14

شکل 1-2 : ترتیب پایه های MT8870 .15

شکل 2-2 : مدار راه انداز MT8870 .17

شکل 3-1 :پایه های APR9600 .21

جدول 3-1 : مدهای عملیاتی APR9600 .22

شکل 3-2 : مدار مربوط به Random Access mode .24

شکل 3-3 : مدار مربوط به Tape mode-normal option. 26

شکل 4-3: مدار مربوط به tape mode-auto Rewind. 28


پاورپوینت عایق صوتی و حرارتی پشم سنگ

معرفی پشم سنگ و خواص آن، کاربرد، معرفی انواع پشم سنگ، مزایا
دسته بندی معماری
بازدید ها 89
فرمت فایل ppt
حجم فایل 2108 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 53
پاورپوینت عایق صوتی و حرارتی پشم سنگ

فروشنده فایل

کد کاربری 4366
کاربر

توضیحاتی در مورد پشم سنگ، قابلیت رسانایی حرارتی، ویژگی های آکوستیکی، عملکرد برابر آتش، صرفه جویی در انرژی، معرفی محصولات شامل: پشم سنگ فله، پوشش کانال، پشم سنگ با روکش توری، پشم سنگ پانل (اسلب)، عایق لوله پیش ساخته، روکش گالوانیزه، همراه با مزایا و ...


نگرشی بر سیستمهای تهویه و کاربرد تهویه فشار مثبت در اطفاء حریق

دانلود پروژه نگرشی به سیستم های تهویه و کاربرد تهویه فشار مثبت در اطفا حریق
دسته بندی عمران
بازدید ها 49
فرمت فایل doc
حجم فایل 121 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 76
نگرشی بر سیستمهای تهویه و کاربرد تهویه فشار مثبت در اطفاء حریق

فروشنده فایل

کد کاربری 4152
کاربر

*پروژه نگرشی بر سیستمهای تهویه و کاربرد تهویه فشار مثبت در اطفاء حریق*

بسمه تعالی

پیشگفتار

هرسال عده ای از شهروندان بر اثر آتش سوزی در ساختمان های مختلف جان خود را از دست داده یا دچار جراحاتی می شوند.همچنین میلیاردها تومان از سرمایه های کشور براثر حریق از بین می رود.ابعاد این خسارت همراه با توسعه مراکز بزرگ تجمعی.تجاری.صنعتی و انبارها به دنبال خود می تواند خطرهای بیشتری در زمینه آتش سوزی ایجاد نمایید.ضمنا با توجه به اینکه کشور عزیزمان ایران در منطقه خطرناکی از نظر وقوع حوادث غیرمترقبه و ناگوار از قبیل سیل و زلزله (ایران جز 10 کشور اول دنیا از نظر حوادث طبیعی می باشد.)و همچنین خطر وقوع انفجارها و حریق های بزرگ پس از حوادث در شهرها بسیار زیاد خواهد بود.از طرف دیگر رشد جمعیت و مهاجرت به شهرها باعث گسترش شهرها و روی آوردن به ساختمانهای بلند و تجمعی شده است.لذا یک حادثه آتش سوزی در چنین ساختمانهایی قطعا بسیار خطرناکتر از حریق در ساختمانهای کوچک بوده و می تواند عواقب وخیم و خسارات جانی فراوانی بهمراه داشته باشد.

اغلب اوقات زیانهای ثانویه ناشی از آتش سوزی مانند مخارج تخریب و بازسازی ساختمان از، بین رفتن اسناد و مدارک، اختلال در امر تولید و بازرگانی و خدمات بسیار بیشتر از زیانهای مستقیم آن می باشد.

روبرو شدن با این پیشامد و خطرات باعث گسترش علم و فنون ایمنی از حریق در کشورهای مختلف شده است که جهت حصول به این مطلوب از سال 1383 در کشورمان توسط دانشگاه جامع علمی کاربردی به مرکزیت سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران جهت تربیت نیروهای متخصص اقدام شده است.

امید است با فراگیری دانش ایمنی و آتش نشانی و به کار بستن آن بتوان از وقوع حوادث مرگبار آتش سوزی در ساختمانهای مسکونی و تجاری و صنعتی پیشگیری کرد و امکان نجات انسانها را از کام آتش فراهم آورد.

مقدمه

آتش همواره بشر را مجذوب و در عین حال هراسناک نموده است آتش در عین مفید بودن می‌تواند مرگ‌آور نیز باشد به‌گونه‌ای که ضرب‌المثلی می‌گوید: آتش خدمتکار خوب، ولی رئیس بدی است. بشر بدون آتش قطعا تمدنی متفاوت می‌داشت و حتی شاید تمدنی به وجود نمی‌آمد. اما آتش همین که از کنترل خارج شود خسارات سنگینی می‌زند به‌طوری که روزانه در سراسر جهان به طور متوسط ده‌ها نفر جان خود را بر اثر حوادث آتش‌سوزی از دست می‌دهند در ایران نیز براثر عدم پیشگیری و عدم رعایت قوانین، مقررات و استانداردها، آمار تلفات جانی و مالی براثر آتش‌سوزی و دود و گازهای سمی حاصل از آن بسیار قابل ملاحظه می‌باشد.«مانند انفجار و آتش‌سوزی در کارخانه کیمیاگستر اراک در سال 87»

همانطور که می‌دانید خطر آتش‌سوزی در هر ساختمانی وجود دارد و دست‌یابی به ایمنی کامل در برابر حریق غیرممکن است. لذا نقش مراکز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی که وظیفه محافظت از جان و مال افراد جامعه را در برابر حریق و حوادث برعهده دارند بسیار حساس‌تر شده است. بسیاری از سازمانهای آتش‌نشانی در کشورهای مختلف با بهره‌گیری از آخرین تحولات علمی و تکنیکی در زمینه مواجهه با مسائل خطرآفرین خود را به پیشرفته‌ترین وسایل و تجهیزات در جهت مهار و کنترل آتش‌سوزی‌ها در عملیات اطفاء حریق از جمله انواع دستگاه‌های تهویه مجهز نموده‌اند و با استفاده از تکنیک‌ها و فنون مربوطه به تهویه، در جهت پیشگیری از ایجاد آتش‌سوزی و حتی در هنگامی‌که آتش‌سوزی رخ داده است قادر ساخت از بروز بسیاری از خطرات و خسارتهای جانی و مالی که ساکنین اماکن و آتش‌نشانان و امدادگران را تهدید می‌کند جلوگیری کرده و احتمال وقوع حوادث را کاهش یا حذف نماید.

با توجه به اهمیت مطالب فوق در این پروژه در حد توان و بضاعت علمی به فصول زیر پرداخته است.

فصل اول: قوانین و مقررات تهویه در ساختمان‌ها و راه‌های پیشگیری در برابر آتش‌سوزی

فصل دوم: اصول و مبانی حریق

فصل سوم: تهویه و تهویه فشار مثبت

قوانین و مقررات ساختمان

هدف مالک ساختمان از تاسیس بنا دستیابی به یک سود اقتصادی بهینه مشخص است.سود محوری وی سبب اتخاذ محدودیت هایی می شود که از محدودیتهای مالی ناشی می شوند.چون مالک ساختمان.متخصص ساختمان نیست.بنابراین از یک معمار کمک می گیرد.معمار اغلب هنرمندی است که در خط اول شکل دهندگان قرار دارد.وی براساس فنی و قابلیتهای مهارتی خود سعی می کند ساختمان را بگونه ای طراحی کند که شکلهای هارمونیک و خطوط زیباشناسی را در آن اجرا کرد و هنر ساختمانی و معماری را در آن خلق کند.خواسته ها و وضعیت مالی مالک ساختمان.چارچوب اولیه کار معمار را مشخص می کند.


مقاله درباره اینترنت ابزاری کارآمد در خدمت تبلیغات

دانلود مقاله درباره اینترنت ابزاری کارامد در خدمت تبلیغات و رسانه های اینترنتی
دسته بندی کامپیوتر و IT
بازدید ها 52
فرمت فایل doc
حجم فایل 26 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 40
مقاله درباره اینترنت ابزاری کارآمد در خدمت تبلیغات

فروشنده فایل

کد کاربری 4152
کاربر

*مقاله درباره اینترنت ابزاری کارآمد در خدمت تبلیغات*


چکیده

اینترنت همراه با رشد روزافزون خود، کاربردهای فراوانی در صنایع مختلف یافته است. امروزه اینترنت بعنوان رسانه‌ای قدرتمند در اختیار صنعت تبلیغات قرار گرفته است. بدلیل ویژگی‌ها و مزیتهای فراوانی که اینترنت در مقایسه با رسانه‌های سنتی دارد، تبلیغات اینترنتی شاهد رشد فراوانی در طی سالیان اخیر بوده است. این مقاله به ادبیات موضوع می‌پردازد که شامل تعریف تبلیغات اینترنتی، تاریخچه و روند آن از ابتدای پیدایش تا کنون، انواع و اشکال مختلف تبلیغات اینترنتی، و نیز مزیتها و محدودیتهای آن می‌باشد.

توضیح : این مقاله تلفیقی از دو مقاله (1)اینترنت؛ ابزاری کارآمد در خدمت تبلیغات (منتشر شده در شماره 10 ماهنامه دانش تبلیغات) و (2)تبلیغات اینترنتی در ایران: تنگناها و راهکارها (سومین کنفرانس بین‌المللی مدیریت – 29 آذر لغایت 1 دی‌ماه 1384) است که توسط نویسندگان منتشر شده‌اند. به منظور جلوگیری از تکرار و هدایت سریعتر خوانندگان به سمت مطلب مورد نظر این تلفیق توسط سایت راهکار مدیریت انجام شده است.

کلیدواژه : تبلیغات؛ تبلیغات اینترنتی؛ بازاریابی؛ اینترنت


1- مقدمه

در کتب و متون مختلف تعاریف متعددی از تبلیغات آمده است بطور مثال می‌توان به تعاریف ذیل اشاره کرد. تبلیغات ‌فرآیند روشمند ارایه‌ اطلاعات‌ مناسب‌ در مورد کالاها و خدمات‌ به‌ مشتریان‌ و ترغیب‌ و متقاعد کردن‌ مؤ‌ثر مصرف‌‌کنندگان‌ به‌ خرید کالاها و خدمات می‌باشد (متولی 1372) و یا در تعریفی دیگر تبلیغات را، ارائه غیر شخصی اطلاعات که معمولاً برای آن پول پرداخت می‌شود و اغلب با هدف ترغیب برای خرید کالاها، خدمات و یا ایده از سوی افرادی مشخص و توسط رسانه‌های مختلف انجام می‌پذیرد، تعریف نموده‌اند (تافلینگر 1996).

همان طور که در تعریف بالا اشاره شد، تبلیغات از طریق رسانه‌های مختلفی انجام می‌پذیرد که از آن جمله می‌توان به روزنامه‌ها، مجلات، رادیو، تلویزیون و ... اشاره نمود. چندی است که رسانه‌ای جدید، یعنی اینترنت، به جمع رسانه‌های مورد استفاده تبلیغات اضافه شده است. رشد تبلیغ در اینترنت نسبت به تبلیغ در رسانه‌های سنتی، از سرعت بسیار بیشتری برخوردار بوده است. چرا که پس از گذشت 38 سال از پیدایش رادیو، تعداد استفاده‌کنندگان آن به 50 میلیون نفر رسید، تلویزیون 13 سال پس از پیدایش این حد نصاب را کسب کرد و اما اینترنت تنها با گذشت 4 سال توانسته به این حد نصاب دست پیدا کند (فاکس 1999). این مقاله به معرفی این نوع از تبلیغات و ویژگی‌های آن می‌پردازد.

2- تعریف تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی به استفاده از اینترنت به عنوان یک کانال و وسیله ارتباطی برای ارسال تبلیغات در محیط وب اشاره دارد (گائو و دیگران 2002). در تعریفی دیگر، تبلیغات اینترنتی را اینگونه تعریف نموده‌اند: نمایش دادن نامها وعلائم تجاری، شعارها و تصاویر تبلیغاتی در سایتهای (پایگاههای) پربیننده اینترنت، به نحوی که به تحقق اهداف تبلیغات کمک نماید (سایت صدا و سیما 2002). در فرایند تهیه و اجرای تبلیغات اینترنتی، شرکتهای تبلیغاتی، ناشران اینترنتی1 ، تبلیغ‌دهندگان2 (سازمانها و شرکتهای تولیدی و خدماتی) درگیرند.


مقاله درباره اینترنت

دانلود مقاله درباره اینترنت و تاریخچه اینترنت
دسته بندی کامپیوتر و IT
بازدید ها 77
فرمت فایل doc
حجم فایل 23 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 34
مقاله درباره اینترنت

فروشنده فایل

کد کاربری 4152
کاربر

*مقاله درباره اینترنت*

مقدمه
ارتقای سطح دانش, توانایی و مهارتهای ارتباطی برای پاسخگویی به نیازهای جدید یکی از رویکردهای مهم در سازمانهایی است که به اصل پویایی مداوم پایبندند. هر سازمانی برای ایجاد ارتباط مستحکم تر و بهتر با گروههای مخاطب و مشتریان خود تدابیری اندیشیده است. امکانات اینترنت یکی از مناسبترین و در عین حال ساده ترین راههای ایجاد ارتباط دوسویه بین سازمان و کلیه افراد و نهادهای ذینفع (Stakeholders) است. بهره برداری از امکانات اینترنتی همواره به دو عامل اصلی وابسته است. نخست, فناوری جدید و دیگر شیوه و کیفیت استفاده از این پدیده.
با اقبال رو به فزونی برای استفاده از اینترنت, شاید سخن راندن از مزایا و مضار اینترنت شاید در عمل چندان ثمربخش نباشد. اینترنت نیز همچون پدیده های دیگر عصر جدید راه خود را پیموده و با توجه امکانات بیسابقه ای که دارد, به سرعت در حال گسترش است.
اگر از چون و چرا و مجادله درباره اساس و فلسفه اینترنت صرف نظر کنیم وآنرا همچون رسانه های نوین، یک پدیده, با ویژگیهای خاص خودش بدانیم , ناگزیریم به تناسب موضوع مورد نظر, به جنبه هایی از اینترنت بپردازیم که مستقیم و غیرمستقیم بر روی سازمانها و کاربران تاثیر می گذارد.
1- سازمانها. سازمانها (اعم از دولتی و خصوصی) که از عمده ترین کاربران ایترنت هستند, دو دلیل عمده را برای توجیه ضرورت استفاده از اینترنت را مطرح می کنند؛ نخست آنکه این پدیده مجرای مناسبی برای انجام امور جاری, مانند مبادلات, ارتباطات دو و چند جانبه, و امر تجاری آنها است که علاوه بر کاهش هزینه ها و نیاز به نیرو انسانی, در تسریع امور تاثیر غیرقابل انکاری دارد. دیگر آنکه اینترنت جایگاه بسیار مناسبی برای انتقال اطلاعات به اشکال مختلف و اطلاع رسانی است. به ویژه آنکه ارتباط با مشتریان و مخاطبین از این طریق بر بسیاری از اشکال دیگر ارتباط برتری دارد.
2- کاربران اینترنت (بطور عام) اگر چه هنوز منابع اطلاعاتی, مجراهای انتقال اطلاعات و فرایندهای خارج از چهاچوب اینترنت بخش اعظم نیازهای کاربران را تامین می کند و شاید تا آینده ای نه چندان نزدیک, جایگاه آنها حفظ خواهد شد؛ اما ارزیابی گرایش کنونی کاربران به اینترنت حاکی از آن است که جایگاه این پدیده به عنوان یکی از مهمترین منابع اطلاعاتی و مجراهای ارتباط روز به روز مستحکم تر می شود. از این رو علیرغم معضلاتی که هم اکنون در زمینه بهره برداری از اینترنت وجود دارد, چشم پوشی از آن به معنای از دست دادن امکانات اطلاعاتی وارتباطی است که تامین آنها از طرق دیگر یا میسر نیست و یا مستلزم صرف هزینه, نیروی انسانی و زمان فراوان است.


چه باید کرد؟
قبل از اینکه اینترنت با همه کارکردهایش خود را بر ما تحمیل کند و با رفتار منفعلانه تسلیم بی چون و چرای آن شویم, لازم است ضمن وضع مقررات حقوقی, آموزش, ایجاد زیرساختهای مناسب, تامین منابع مالی و هزینه مشارکت سازمانها, گامهای اساسی در زمینه پوشش اطلاعاتی در اینترنت بر داشته شود. بدون تردید وجود منابع اطلاعاتی داخلی در اینترنت ثمراتی دارد که تنها محدود به منافع سازمان نمی شود؛ بلکه تامین نیازهای کاربران و نمایاندن توان علمی کشور از دیگر پیامدهای آن است.
با تسهیلاتی پس از ظهور پدیده «وب» در زمینه انتقال اطلاعات بر روی اینتر نت به وجود آمده است, گرایش به حضور در اینترنت و مشارکت در تبادل اطلاعات علمی و تجاری دچار تحولی اساسی شده است. حضور مراکز پژوهشی, دانشگاهها و سازمانهای تخصصی داخل کشور در اینترنت,- اگرچه چندان پر رنگ و مؤثر نیست- بدان معنا است که صرفنظر از نکات منفی, اینترنت پدیده ای است که می تواند در خدمت دانش, آگاهی و علم قرار گیرد. باید تلاش کرد و امیدوار بود که مراکز علمی و پژوهشی کشور هرچه بیشتر به اهمیت این پدیده در رشد علمی کشور توجه نموده و استفاده از اینترنت را به سطح «حضور تبلیغاتی» محدود نسازند.
مرکز اطلاعات و مدارک علمی یران به عنوان پژوهشکده ای که فعالیت خود را پیرامون سه محور متمرکز نموده است از سال ؟137 امکان بهره برداری از اینترنت رایافت و از همان زمان به دنبال راه کارهایی برای حضور جدی و ثمربخش در اینترنت بود. اقدامات نتیجه بخشی در این زمینه انجام گرفت که مهمترین آنها انتقال اطلاعات 11 پایگاه اطلاعاتی فارسی و لاتین مرکز به میحط وب بود که هم اکنون درحال بهره برداری است. در عین حال مرکز مرز فعالیت در این زمینه را به همین حد محدود ننموده و حیطه فعالیت خود را گسترش خواهد داد.