دانلود مقاله-تحقیق-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

دانلود مقاله-تحقیق-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

پرسشنامه ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش پرخاشگری

پرسشنامه ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش پرخاشگری
دسته بندی علوم انسانی
بازدید ها 0
فرمت فایل pdf
حجم فایل 603 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30
پرسشنامه ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش پرخاشگری

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
کاربر

پرسشنامه ساخت و اعتباریابی مقیاسی برای سنجش پرخاشگری


مشخصات « ساخت و اعتبار یابی مقیاس برای سنجش پرخاشگری »

روایی و پایایی: دارد

خرده مقیاس ها: دارد

تعداد سوال: 30 سوالی و مقاله 30 صفحه ای

نوع فایل: pdf


مقیاس سطوح خودانتقادی (LOSC)

مقیاس سطوح خودانتقادی (LOSC)
دسته بندی علوم انسانی
بازدید ها 0
فرمت فایل pdf
حجم فایل 237 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 3
مقیاس سطوح خودانتقادی (LOSC)

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
کاربر

مقیاس سطوح خودانتقادی (LOSC)

این مقیاس 22 ماده ای بوده

به همراه شیوه نمره گذاری و تفسیر می باشد

روایی و پایایی دارد


مقیاس سرزندگی ودسی 1997

پرسشنامه مقیاس سرزندگی ودسی 1997
دسته بندی علوم انسانی
بازدید ها 0
فرمت فایل pdf
حجم فایل 205 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 2
مقیاس سرزندگی ودسی 1997

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
کاربر

پرسشنامه مقیاس سرزندگی ودسی1997

بوالقاسمی، فرحناز (1382). هنجاریابی عاطفه مثبت و منفی و اعتباریابی همزمان آن با مقیاس سلامت ذهن و سرزندگی در دانشجویان دانشگاه اصفهان. پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه اصفهان.

ابوالقاسمی، فرحناز (1382). هنجاریابی عاطفه مثبت و منفی و اعتباریابی همزمان آن با مقیاس سلامت ذهن و سرزندگی در دانشجویان دانشگاه اصفهان. پایان نامه کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی دانشگاه اصفهان.


مقیاس خودتاب آوری کلاهنن (ERS)

پرسش نامه مقیاس خودتاب آوری کلاهنن (ERS )
دسته بندی علوم انسانی
بازدید ها 2
فرمت فایل pdf
حجم فایل 334 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 2
مقیاس خودتاب آوری کلاهنن (ERS)

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
کاربر

پرسش نامه مقیاس خودتاب آوری کلاهنن (ERS )

معرفی
این مقیاس اولین بار توسط کلاهنن ) 1996 ( به شکل مقیاس خودگزارشی ارزیابی تاب آوری از عبارات پرسشنامه روانشناختی
کالیفرنیا CPI اقتباس شده و روی نمونه ای از زوج های فارغ التحصیل شده کالیفرنیایی اجرا شد. که نتایچ آن با عبارات CPI
همبستگی داشت. بعدها جک بلاک مقیاس ارزیابی خود تاب آوری را با اقتباس از عبارات پرسشنامه چند مرحله ای شخصیت
مینه سوتا MMPI1951 ( و ( 2 CPI طراحی نمود . بلاک و کرمن ) 1996 ( این مقیاس را به صورت مطالعه طولی روی گروهی
از آزمودنی ها در دو نوبت یکبار در 18 سالگی و بار دوم در 23 سالگی آنها اجرا نمودند.
ویژگی های روان سنجی مقیاس
ضریب پایایی آلفا برای این گروه با این فرض که آزمون تنها یک فاکتور اصلی را می 1 بود. طی / سنجد 76 5 سال فاصله بین
دو اجرا ضریب پایایی بازآزمایی برای زنان و مردان به 1 بود. این / 1 و 51 / ترتیب 67 ابزار در سال 2114 توسط توگاد و
فردریکسون استفاده شد که ارزیابی خطر و هیجان مثبت، رابطه تاب اوری و مدت واکنش پذیری قلبی - عروقی را به دنبال
هیجان منفی تعدیل می نمود . آلفای کرونباخ این تست در مطالعه لتزرینگ، بلاک 1 گزارش / و فاندر ) 2115 ( برابر 72 شده
است. همچنین الگوهای همبستگی بین نمرات مقیاس خود تاب آوری و تست ویژگی های شخصیتی نشان می دهد افرادی که
در مقیاس خود تاب آوری نمره بالا کسب می کنند افرادی با علائق متنوع و متفاوت هستند که با ابهام و پیچیدگی مشکلی
ندارند و ویژگی های مثبت بسیاری دارند.
شیوه نمره گذاری
این مقیاس مشتمل بر 14 عبارت است که پاسخ ها را در مقیاس 4 درجه ای لیکرت از 1 )اصلاً صدق نمی کند( تا 4 )اکثراً
صدق می کند( می سنجد. جمع نمرات حاصله از 14 عبارت نمره خود تاب آوری فرد در این مقیاس است.


پرسشنامه مقیاس خود پنداره کودکان پیرز-هریس

پرسشنامه مقیاس خود پنداره کودکان پیرزهریس
دسته بندی علوم انسانی
بازدید ها 0
فرمت فایل pdf
حجم فایل 702 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 7
پرسشنامه مقیاس خود پنداره کودکان پیرز-هریس

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
کاربر

پرسشنامه مقیاس خود پنداره کودکان پیرز-هریس

این پرسشنامه شامل 80 سوال است که سوالات پرسشنامه به صورت گزارش شخصی درباره اینکه کودکان و نوجوانان درباره خودشان چه احساسی دارند، طرح ریزی شده است. سوالات این مقیاس هم در جهت مثبت و هم در جهت منفی و در بعد خودسنجی، نمره گذاری شده است. نمره بالا در این مقیاس نشان دهنده خودسنجی مثبت و نمره پایین، نشان دهنده خودسنجی منفی است.