دانلود مقاله-تحقیق-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

دانلود مقاله-تحقیق-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

پرسشنامه استاندارد دلبستگی به مکان

پرسشنامه استاندارد دلبستگی به مکان
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 57 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 7
پرسشنامه استاندارد دلبستگی به مکان

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پرسشنامه استاندارد دلبستگی به مکان

این مقیاس توسط صفاری نیا(1390)، بر اساس نظریه لو و آلتمن(1992) و مطالعات تجربی جورجنسن و استدمن(2001) و کیل، موون و تارانت(2004) ساخته شده است. که دیدگاه نگرشی نسبت به دلبستگی مکان دارند. مقیاس مذکور، مشتمل بر 22 سوال می باشد که سه حیطه شناختی (هویت مکان)، عاطفی (دلبستگی عاطفی) و رفتاری (وابستگی مکان و پیوند اجتماعی)، دلبستگی مکان را می سنجد.

مولفه های پرسشنامه

مولفه ها

سوالات

هویت مکان

1-4

دلبستگی عاطفی

5-14

وابستگی مکان

15-18

پیوند اجتماعی

19-22

تعریف مفهومی متغییر پرسشنامه

دلبستگی به مکان، نقطه تلاقی عناصر کالبدی، فعالیتها و مفاهیم ذهنی نسبت به مکان است. این حس دلبستگی موجب تبدیل فضا به مکانی با ویژگیهای حسی و رفتاری خاص برای افراد میشود(سجاد زاده،1392).


پرسشنامه ارزیابی میزان خلاقیت دانش آموزان توسط معلمان

پرسشنامه ارزیابی میزان خلاقیت دانش آموزان توسط معلمان
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل docx
حجم فایل 12 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 2
پرسشنامه ارزیابی میزان خلاقیت دانش آموزان توسط معلمان

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پرسشنامه ارزیابی میزان خلاقیت دانش آموزان توسط معلمان

هدف از ارائه و تکمیل پرسشنامه حاضر ، ارزیابی میزان خلاقیت دانش آموزان عزیز توسط جنابعالی و بررسی ارتباط آن با پاره ای از متغییرها به منظور استفاده از نتایج در یک طرح پژوهش علمی می باشد . جهت بررسی میزان خلاقیت آنان ونحوه برخورد و نگرش اطرافیان، موضوع طی پرسشنامه جداگانه ای توسط خود دانش آموزان و والدین آنان مورد بررسی قرار می گیرد . در این بخش ارزیابی شما از استعداد های خلاقانه دانش آموزان کلاس بعنوان نزدیکترین و موثق ترین فرد خارج از خانواده در مورد آنان بسیار مهم است . فلذا خواهشمند است با عنایت به توضیحاتی که ذیلا داده شده است ارزیابی خود را در مورد هریک از دانش آموزان کلاس ، از نظر داشتن درجه متغییر مورد نظر با علامت ضربدر مشخص فرمائید.


پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان در سازمان

پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان در سازمان
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل docx
حجم فایل 15 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 4
پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان در سازمان

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پرسشنامه ارزیابی عملکرد کارکنان در سازمان

شیوه نمره گذاری و تفسیر

این پرسشنامه محقق ساخته دارای 14 حیطه مختلف بوده که هدف آن ارزیابی عملکرد کارکنان در سازمان می باشد. هر سوال سه گزینه دارد که نحوه امتیازبندی این گزینه ها در جدول زیر ارائه گشته است:

گزینه

فراتر ازحد انتظار

در حد انتظار

نیازمند بهبود

امتیاز

3

2

1

بنابراین، به منظور امتیاز دهی به هر بعد، مجموع امتیازات سوالات آن بعد را با هم جمع می نمائیم. برای بدست آوردن امتیاز کلی پرسشنامه، مجموع امتیازات تک تک سوالات را با هم جمع نموده و به عنوان امتیاز عملکرد شخص پاسخ دهنده در نظر می گیریم. بدیهی است که هر چه امتیاز کلی پاسخ دهنده بالاتر باشد، بیانگر عملکرد بهتر وی در سازمان خواهد بود و برعکس.

روایی و پایایی

در پایان نامه حسین زاده (1391) جهت روایی صوری پرسشنامه و صحت و سقم سئوالات، پرسشنامه در بین تعدادی از مدیران و کارشناسان (لیسانس و فوق لیسانس به بالا) توزیع شد و پس از اطمینان از نتایج بدست آمده، پرسشنامه در نمونه آماری پژوهش (سازمان­ها و شرکت­های دولتی) توزیع شد.


پرسشنامه ارزیابی شایستگی مدیران و رؤسا

پرسشنامه ارزیابی شایستگی مدیران و رؤسا
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 16 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 4
پرسشنامه ارزیابی شایستگی مدیران و رؤسا

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پرسشنامه ارزیابی شایستگی مدیران و رؤسا

روش نمره گذاری و تفسیر

این پرسشنامه به صورت محقق ساخته طراحی شده و هدف آن سنجش شایستگی مدیران و روسای سازمان ها و ادارات می باشد. تعداد سوالات آن 51 بوده که شایستگی مدیران را از 8 جنبه مختلف مورد ارزیابی قرار می دهد. شیوه امتیاز دهی آن به صورت جدول زیر می باشد:

گزینه

هرگز

به ندرت

بعضی اوقات

اغلب

همیشه

امتیاز

1

2

3

4

5

ابعاد پرسشنامه و سوالات مربوط به هر بعد در جدول زیر ارائه شده است:

بعد

سوالات مربوط

مهارت های ارتباطی

1 تا 6

تصمیم گیری

7 تا 13

تشویق و نوآوری و تغییر

14 تا 19

ارتباطات کاری

20 تا 25

مهارت های رهبری

26 تا 32

مهارت های حرفه ای

33 تا 39

به کارگیری قابلیت های مثبت خود و دیگران

40 تا 45

توسعه فعالیت های تیمی

46 تا 51


پرسشنامه ارزیابی انطباق پذیری و همبستگی خانواده

پرسشنامه ارزیابی انطباق پذیری و همبستگی خانواده
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 14 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 4
پرسشنامه ارزیابی انطباق پذیری و همبستگی خانواده

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پرسشنامه ارزیابی انطباق پذیری و همبستگی خانواده

پرسشنامه ارزیابی انطباق پذیری و همبستگی خانواده یک ابزار 20 سوالی است که برای سنجش دو بعد عمده عملکرد خانواده، یعنی همبستگی و انطباق پذیری تدوین شده است. این مقیاس بر اساس الگوی حلقوی پیچیده عملکرد خانواده ساخته شده است که بر وجود سه بعد محوری در عملکرد خانواده یعنی همبستگی، انطباق پذیری (قدرت تغییر کردن) و ارتباط تاکید دارد.

نمره کل این پرسشنامه جمع نمره تمام پرسشها، نمره همبستگی خانواده با جمع نمره سوالهای فرد، و نمره انطباق پذیری خانواده با جمع نمره سوال های زوج بدست می آید. هر چه نمره همبستگی بالاتر باشد، خانواده به هم تنیده تر محسوب می شود. هر چه نمره انطباق پذیری بیشتر باشد، خانواده آشفته تر به حساب می آید.

پایایی (اعتبار) و روایی

این پرسشنامه با آلفای 68/0 برای کل ابزار، آلفای 77/0 برای همبستگی خانواده و آلفای 62/0 برای انطباق پذیری خانواده، از یک همسانی درونی نسبتا خوب برخوردار است. اطلاعات بازآزمایی در اختیار نیست، اما ضرایب همبستگی در بازآزمایی برای همبستگی خانواده 83/0 و برای انطباق پذیری خانواده 80/0 بود که نشان دهنده ثبات بسیار خوبی است.

این پرسشنامه از روایی صوری خوبی برخوردار است، اما اطلاعاتی در مورد سایر انواع روایی آن در اختیار نیست. از سوی دیگر چندین تحقیق نشان داده اند که این پرسشنامه برای گروه های شناخته شده از روایی خوبی برای متمایز کرده خانواده ها در چند مقوله از مشکلات برخوردار است (به نقل از ثنایی و همکاران، 1387).

منبع: ثنایی ، باقر و همکاران. مقیاس های سنجش خانواده و ازدواج. انتشارارت بعثت 1387