" />
X
تبلیغات
رایتل

دانلود مقاله-تحقیق-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

مقاله در مورد گرافیک

این تابع را برای راه اندازی سیستم گرافیکی به کار می بریم Driver اشاره گری است از نوع صحیح که نشان دهنده درایور کارت گرافیکی مربوط به نمایشگر می باشد Mode اشاره گری از نوع صحیح است که نشان دهنده شیوه نمایش می باشد شیوه نمایش ریزولویشن (توان جدا سازی) نمایشگر را نشان می دهد
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 26 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 16
مقاله در مورد گرافیک

فروشنده فایل

کد کاربری 4421

مقاله در مورد گرافیک

توابع گرافیکی:

1- راه انداز گرافیکی

inttgraph(&draiver,&mode,"path");

2- نتیجه راه اندازی

graphresult(); èI

3- پاک کردن

cleardevice();

4- دیدگاه

setviewport(i1,i2,i3,i4,i5);

5-پاک کردن دیدگاه

clearviewport();

6- بازگشت به شیوه متنی

restorecrtmode();

7- پایان حالت گرافیکی

closegraph();

8- رنگ آمیزی

setcolor(i);

9- رنگ گذاری

setbkcolor(i);

10- تعیینpattern

setfillattern(s,i);

11- شیوه رنگ آمیزی

setfillstyle(i1,i2);

12- رنگ گردانی

setpallette(i1,i2);

13-نمایش یک نقطه

putpixel(i1,i2,i3);

14- رنگ برداری از یک نقطه

getpixel(i1,i2); èi3

15- رنگ آمیزی

floodfill(i1,i2,i);

16-رنگ برداری

getcolor(); èi

17- پس رنگ برداری

getbkcolor(); èi

18- رسم خط

line(x1,y1,x2,y2);

19- رسم خط از یک نقطه معین

lineto(x,y);

20- رسم خط نسبی

linerel(x,y);

21-رسم دایره

circile(x,y,R);

22- رسم کمان

arc(x,y,start,end,R);

23-برش دایره

pieslice(i1,i2,i3,i4,i5);

24- پر کردن بیضی

fillellipse(i1,i2,i3,i4,i5,i6);

25- رسم بیضی

ellipse(i1,i2,i3,i4,i5,i6);

26- تابع برش

sector(i1,i2,i3,i4,i5,o6);

27- رسم مستطیل

rectangle(i1,i2,i3,i4);

28- رسم میله

bar(i1,i2,i3,i4);

29- رسم میله سه بعدی

bar3d(i1,i2,i3,i4,i5,i6);

30- رسم چند ضلعی

drawpoly(d,p);

31- پر کردن چند ضلعی

fillpoly(I,p);

32- نمایش متن

outtext(s);

33- نمایش متن در نقطه معین

outtextxy(x,y,s);

34- نحوه نمایش متن

settextstyle(i1,i2,i3);

35- تعین نقطه پیش فرض

moveto(x,y);

36- تعیین نقطه پیش فرض به صورت نسبی

moverel(x,y);





1) تابع راه اندازی گرافیکی initgraph(driver,mode,path):

این تابع را برای راه اندازی سیستم گرافیکی به کار می بریم

Driver اشاره گری است از نوع صحیح که نشان دهنده درایور کارت گرافیکی مربوط به نمایشگر می باشد

Mode اشاره گری از نوع صحیح است که نشان دهنده شیوه نمایش می باشد

شیوه نمایش ریزولویشن (توان جدا سازی) نمایشگر را نشان می دهد

Path از نوع رشته ای بوده و مسیر فهرستی که پرونده گرداننده (driver) در آن قرار دارد را نشان می دهد این پرونده پسوند (.bgi) داشته و در مسیر (..\tc\bgi) قرار دارد

مثال : int driver=0,mode=0;

initgraph(&driver,&mode,c:\tc\bgi);


تاریخ ارسال: یکشنبه 8 مرداد 1396 ساعت 14:30 | نویسنده: saeed | چاپ مطلب
نظرات (0)
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.