دانلود مقاله-تحقیق-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

دانلود مقاله-تحقیق-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

پاورپوینت تجزیه و تحلیل بخشهای تشکیل دهنده دانشکده معماری

پاورپوینت تجزیه و تحلیل بخشهای تشکیل دهنده ی دانشکده معماری
دسته بندی معماری
بازدید ها 0
فرمت فایل ppt
حجم فایل 570 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 61
پاورپوینت تجزیه و تحلیل بخشهای تشکیل دهنده دانشکده معماری

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
کاربر

پاورپوینت تجزیه و تحلیل بخشهای تشکیل دهنده ی دانشکده معماری

فهرست:

تجزیه و تحلیل بخشهای تشکیل
دهنده ی دانشکده معماری:
الگوهای استقرار درونی فضاهای دانشکده:
بخش کمک آمو زشی دانشکده :
بخش اداری دانشکده :
بخش خدمات پشتیبانی:
بخش رفاهی و فوق برنامه:
روش دپار تمانی:
فضا ها شامل چهار روش می باشند:
فضاهای یک دانشکده:
الف)فضای آموزش نظری:
ب)فضای آموزش عملی:
ج)سرویسهای بهداشتی
و)فضاهای اداری هر دانشکده:
د)فضاهای فرهنگی:
ه)فضاهای رفاهی:
ی)فضاهای خدمات پشتوانه ای(خدماتی):
ع)خدمات وابسته آموزش(خدمات اداری و مرکزی):
ن)فضاهای مسکونی:
اجزائ دانشکده معماری:
بررسی جزئ فضا ها:
هدف
مشخصات فضا های آمو زشی :
آتلیه طرا حی دارای فضا های زیر است :
سالن اصلی آتلیه طراحی دارای مشخصات زیراست :
اجزائ تشکیل دهنده دانشکده معماری:
ب)فضاهای عملکردی:
2)کارگاه عملی:
3)گروه آموزشی:
ج)بخش کمک آموزشی:
2)مرکز اسناد:
3)مرکز رایانه:
4)آمفی تئاتر:
5)سالن قضاوت:
6)نمایشگاه:
7)انتشارات:
8)بخش اداری:
2-8)معاونت دانشجوی:
3-8)معاونت پژوهش:
4-8)معاونت اداری-مالی:
5-8)معاونت دانشجویی:
6-8)امور فنی
3-1)آشپزخانه:
2)بوفه و تریا:
3)فضای استراحت و اسکان موقت:
4)فروشگاه:
دانشکده هنر های زیبا:(دانشگاه تهران)
بررسی دانشکده های معماری
دانشکده معماری دانشگاه ملی:
ساختمان مدرسه معماری باهاس-در(دسا)
اهمیت باهاس از نظر جنس و فن سا ختمان :
دانشکده معماری ویکتوریا :
دانشکده معماری پورتو(پر تغال):
دانشکده هنر و معماری سین سیناتی (ایالت اوهایو):

………………………………….

الگوهای استقرار درونی فضاهای دانشکده:

با توجه به ایده فضایی و سیستم آموزشی فضاهای طرح ریزی شده برای هر دانشکده به شرح زیر است:
الف)فضای آموزشی نظری
ب)فضای کمک آموزشی و آموزش عملی و پژوهشی
ج)فضای اداری و هیئت علمی
د)فضای رفاهی و فوق برنامه و خدماتی

عملکرد فضا های چهار گانه در هر دپار تمان نیاز به شرایط کالبدی ویژه ای را در طراحی می طلبد که ناشی از تفا وت در تعداد جمعیت و مبلمان و تجهیزات فنی و تا سیسات مکا نیکی می باشد.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.