دسته بندی | گزارش کارآموزی و کارورزی |
بازدید ها | 56 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 3716 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 27 |
بانک ملت به موجب مصوبهی مورخ ۲۹ آذر ۱۳۵۸ مجمع عمومی بانکها از ادغام بانکهای تهران، داریوش، بینالمللی ایران، عمران، بیمهی ایران، ایران و عرب، پارس، اعتبارات تعاونی و توزیع، تجارت خارجی و فرهنگیان در تاریخ ۳۱ تیر ۱۳۵۹ تشکیل و با شماره ۳۸۰۷۷ در ادارهی ثبت شرکتها به ثبت رسید و عملیات اجرایی بانک از همان تاریخ آغازشد.
با ادغام بانک ها، سرمایهی اولیهی بانک ملت به ۵/۳۳ میلیارد ریال رسید.
به استناد مجمع عمومی فوقالعاده بانکها (مورخ ۱۷ فروردین۸۷) و تصویب نامه هیأت محترم وزیران (شماره ۶۸۹۸۵/ت ۳۷۹۲۵ مورخ ۲ مرداد ۸۶) شخصیت حقوقی بانک ملت به سهامی عام تبدیل گردید.
بانک ملت در حال حاضر با سرمایه ۴۰۰۰۰ میلیارد ریال یکی از بزرگ ترین بانکهای کشور است که درچارچوب دولت جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند.
مهمترین راهبردهای بانک ملت توسعهی فناوری اطلاعات و ارتباطات، مدیریت روابط مشتریان، بهبود کیفیت خدمات، توسعه منابع انسانی و بهبود شاخصهای عملکرد است. برای دستیابی به این راهبردها، اهدافی همچون رشد و بهرهوری بانک، سوددهی و ارائه خدمات مناسب به مشتریان، شناخت نیازها و دستهبندی مشتریان و فرآیندهای مربوط به سود، آموزشهای استراتژی محور، فنآوری نوین بانکی و همسوسازی اهداف فردی، بخشی و سازمانی ترسیم شدهاست.
فهرست مطالب
تاریخچه بانک ملت... 3
در مورد بانک.... 3
چشم انداز و ماموریت... 4
شبکه بین المللی بانک.... 5
اهداف... 5
زیر ساخت های سخت افزاری و ارتباطی.. 7
زیر ساخت های نرم افزاری.. 7
زیر ساخت مدیریت دانش.... 8
منشور اخلاقی.. 9
بخش هایی از منشور اخلاقی کارکنان بانک ملت:9
نمودار سازمانی.. 10
شرح وظایف کلی روابط عمومی بانک ملت... 11
واحد روابط عمومی.. 14
گزارشی از عملکرد واحد با توجه به بودجه و امکانات... 16
بولتن کاری بانک ملت... 17
سنجش رضایت مشتریان. 17
نشریات منتشر شده توسط روایط عمومی بانک ملت... 18
تلاش روابط عمومی بانک برای گسترش کتابخانه. 18
گزارش ارتباطات درون و برون سازمانی.. 19
خدمات ویژه همکاران. 20
مرکز روابط عمومی بانک ملت... 20
گزارشی از پروژه های انجام شده. 23
بانکداری اینترنتی.. 24
منابع. 25