دسته بندی | باستان شناسی |
بازدید ها | 50 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 5981 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 49 |
چکیده
روش GPR یا رادار نفوذی به زمین یکی از روش های ژئوفیزیکی است که برای بررسی های زیرسطحی طبیعی و برخی ساختار های مصنوعی مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش یک آنتن فرستنده، امواج الکترومغناطیسی را به شکل یک پالس به داخل زمین یا ساختار های مصنوعی می فرستد. وجود ناهمگنی های الکتریکی در این محیط ها باعث انعکاس این امواج می شود؛ سپس امواج انعکاس یافته توسط آنتن گیرنده دریافت و ثبت می شوند.
یکی از کاربرد های موثر این روش در زمینه باستان شناسی است. چرا که این روش غیر مخرب است و در نتیجه به اشیاء باستانی و با ارزش هیچ آسیبی وارد نمی شود؛ با این حال معایبی هم دارد که از آن جمله می توان به عمق نفوذ نسبتا کم این روش اشاره نمود.
فهرست مطالب
فهرست علایم و نشانهها ه
فهرست جدولها و
فهرست شکلها ز
فصل اول
مقدمه و کلیات 1
1-1-تاریخچه رادار نفوذی زمین.. 2
1-2-کاربرد های روش GPR.. 4
1-2-1-مهم ترین کاربردها در ترکیبات دست ساز بشر عبارتند از: 5
1-2-2-مهم ترین کاربرد ها در مواد طبیعی عبارتند از: 5
1-3-روش های برداشت رادار نفوذی زمین.. 6
1-4-دستگاه های برداشت رادار نفوذی زمین.. 10
1-4-1 انواع آنتن 12
1-4-2-آنتن های درون گمانه ای: 15
1-4-3-آنتن های پوشش دار: 16
1-5-اهداف و ضرورت انجام تحقیق.. 21
فصل دوم
تئوری GPR .... 22
2-1-پایه و اساس GPR.. 23
2-2-موج .................................................................................................................................................................25
2-3-موج الکترومغناطیسی.. 26
2-4-ضرایب بازتاب فرنل.. 29
2-5-الکترومغناطیس.... 32
2-6-معادلات محیطی (کمکی) 34
فصل سوم
کاربرد های GPR در مقاصد باستان شناسی.. 36
3-1- باستان شناسی.. 37
3-2- باستان شناسی و ژئوفیزیک.... 38
3-3- اهداف GPR در باستان شناسی.. 39
3-3-1-اهداف مورد کاوش در باستان شناسی.. 40
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 23 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 1447 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 19 |
عنوان: دانلود تحقیق آماده با عنوان مدیریت استراتژیک (راهبردی)
دسته: مدیریت (مدیریت استراتژیک- مدیریت استراتژیک پیشرفته- مبانی سازمان و مدیریت- مدیریت عمومی- اصول مدیریت و تئوریهای مدیریت پیشرفته در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته مدیریت)
تعداد صفحات: 19 صفحه
فرمت:word ( قابل ویرایش)
همراه با فهرست منابع
این فایل شامل تحقیقی بسیار کامل و جامع همراه با تصاویر و نمودارهای بسیار زیبا در زمینه "مدیریت استراتژیک (راهبردی)" بوده که در 19 صفحه با فرمت word با قابلیت ویرایش تهیه شده است که می تواند به عنوان کار تحقیقی برای درسهای مدیریت استراتژیک، مدیریت استراتژیک پیشرفته- مبانی سازمان و مدیریت- مدیریت عمومی- اصول مدیریت و تئوریهای مدیریت پیشرفته در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های مربوط به مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
پیشینه مدیریت استراتژیک
تعریف مدیریت استراتژیک
تعریف استراتژی
نقش و ضرورت استراتژی در سازمان
سیر تکامل پارادایم استراتژی
مفهوم پارادایم
مصداق هایی از پارادایم
ورود مفهوم استراتژی و سیر تحول آن در عرصه سازمان و مدیریت
تاریخچه برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک
مزایای مدیریت استراتژیک
سطوح مدیریت استراتژیک
انواع استراتژی ها
انواع استراتژی های عمومی (ژنریک مایکل پورتر)
الگوی جامع مدیریت استراتژیک (دیدگه فرد آ. دیوید)
چارچوب جامع تدوین استراتژی (دیدگاه فرد آر. دیوید)
تعیین هدف های بلندمدت
تعیین مأموریت و چشم انداز
تجزیه و تحلیل محیط های داخلی و خارجی
تدوین، ارزیابی و انتخاب استراتژی
تجزیه و تحلیل سوات
ماتریس داخلی و خارجی
تصمیم گیری (تعیین اولویت استراتژی های انتخاب شده)
اجرای استراتژی
تعیین هدف های سالانه
تعیین سیاست ها
تخصیص منابع
ارزیابی استراتژی
محاسبه و ارزیابی عملکرد
منابع
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 32 |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 377 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 33 |
عنوان: دانلود تحقیق آماده با عنوان پست مدرنیسم
دسته: مدیریت (مبانی سازمان و مدیریت- مدیریت عمومی- اصول مدیریت و تئوریهای مدیریت پیشرفته در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته مدیریت)
تعداد صفحات: 33 صفحه
فرمت:word( قابل ویرایش)
همراه با فهرست منابع
این فایل شامل تحقیقی در زمینه "پست مدرنیسم" بوده که در 33 صفحه با فرمت word با قابلیت ویرایش تهیه شده است که می تواند به عنوان کار تحقیقی برای درسهای مبانی سازمان و مدیریت- مدیریت عمومی- اصول مدیریت و تئوریهای مدیریت پیشرفته در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های مربوط به محموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
مقدمه
اصول پست مدرنیسم
جریانهای پست مدرن
ماهیت فلسفی پست مدرنیسم
ماهیت اجتماعی پستمدرنیسم
ماهیت سیاسی پست مدرنیسم
نقد پست مدرنیسم
پست مدرنیسم و دین
چهرههای شاخص پست مدرنیسم
ژان فرانسوا لیوتار
نظریات و اندیشه سیاسى لیوتار
ژان بودریار
ریچاردرورتی
جامعه پست مدرن
پست مدرنیسم در رویکردهای مختلف
قدرت در رویکرد پست مدرنیسم
پست مدرنیسم و جامعهشناسى
پست مدرنیسم و هنر
دیدگاه پست مدرن تغییر سازمانی
شالوده شکنی
نظریه پردازی خودانعکاسی
تفاوت دیدگاههای مدرنیسم و پست مدرنیسم در مورد نظریه سازمان
دگرگونیهای مؤثر در تغییرات تئوری سازمان
مؤلفههای مدیریت در دیدگاه پست مدرنیسم
نوآوری
سازماندهی فعال
ویژگیهای سازمانها از دیدگاه مدرن و پست مدرن
ترغیب
هم آفرینی
خود کنترلی
سازمان در پست مدرنیسم
جمع بندی مبحث پست مدرنیسم
منابع و ماخذ
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 59 |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 561 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 32 |
عنوان: دانلود پاورپوینت چگونگی ابلاغ و آغاز پروژه
فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)
تعداد اسلاید: 32 اسلاید
دسته: مدیریت(مدیریت صنعتی- مدیریت اجرایی: ویژه ارائه کلاسی درسهای مدیریت پروژه و مدیریت طرحهای توسعه ای)
این فایل در زمینه "چگونگی ابلاغ و آغاز پروژه"بوده و در 32 اسلاید طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) درس مدیریت طرحهای توسعه ای و مدیریت پروژه رشته مدیریت اجرایی و رشته مدیریت صنعتی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرید. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
مراحل ابلاغ پروژه
نحوه شروع پروژه
بازنگری و مطالعه اسناد و مدارک قرارداد اولیه
تنظیم کانال های ارتباطی با متقاضی ( کارفرما )
برقراری جلسه نهایی با متقاضی
برقراری کدهای حسابداری برای پروژه
تدوین برنامه ریزی پروژه
تعیین سازمان پروژه
برقراری جلسه نهایی شروع پروژه در درون سازمان
انتشار داده های مربوط به طراحی پروژه
ابلاغ طراحی فراگرد
تهیه روش هماهنگی پروژه
مرور برنامه ساخت
تجزیه و تحلیل برآوردهای اولیه پروژه
تهیه جدول زمانبندی اولیه پروژه
بازنگری برنامه مهندسی
بازنگری برنامه تدارکات پروژه
بازنگری برنامه ساخت
بعضی ملاحظات در اجرای بهینه مراحل ابلاغ پروژه
محاسبه برآورد پروژه بر حسب نیروی انسانی مصرفی
محاسبه هزینه های پروژه برحسب مفهوم ارزش کسب شده
تعیین زمانبندی و هزینه پروژه و هزینه پروژه براساس سیستم عوامل زمان / هزینه C/SCSC
استفاده از ماتریس برای برنامه ریزی پروژه
بهسازی کنترل پروژه
شاخص های کنترلی با استفاده از GEMS
شاخص های کنترلی با استفاده از GEMS
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.
دسته بندی | مدیریت |
بازدید ها | 22 |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 656 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 46 |
عنوان: دانلود پاورپوینت رهبری نیروی انسانی و ارتباطات در مدیریت پروژه
فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)
تعداد اسلاید: 46 اسلاید
دسته: مدیریت(مدیریت صنعتی -مدیریت اجرایی: ویژه ارائه کلاسی درسهای مدیریت پروژه و مدیریت طرحهای توسعه ای)
این فایل در زمینه "رهبری نیروی انسانی و ارتباطات در مدیریت پروژه"بوده و در 46 اسلاید طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) درس مدیریت طرحهای توسعه ای و مدیریت پروژه رشته مدیریت اجرایی و رشته مدیریت صنعتی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد مورد استفاده قرار گیرید. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:
تعریف رهبری
تفاوت رهبری فردی و رهبری سازمانی
مبنای علم رهبری
ماهیت رهبری
مؤلفه های اساسی در دستیابی به موقعیت رهبری
مدل نگرش سیستمی به رابطۀ رهبری و انگیزش
دلایل نیاز به مدیران با انگیزۀ قوی در سازمان
نظریه های انگیزش
نظریۀ محتوایی
نظریه های فراگردی
رهنمود هایی برای کسب ویژگی های فردی و افزایش قدرت رهبری
مهارت ها و ویژگی های فردی رهبران اثربخش
ویژگی های رفتاری رهبران اثربخش
طرز نگرش رهبران اثربخش
عوامل درون سازمانی تأثیرگذار بر رهبری اثربخش
عوامل بیرون سازمانی تأثیرگذار بر رهبری اثربخش
تعریف ساختار رهبری
انواع ساختار رهبری
نکات قابل توجه در مهارت های اساسی ارتباطات در مدیریت پروژه
مدل کلیت نگر ارتباطات
دیدگاه ها در خصوص تعریف ارتباطات
فراگرد ارتباطات
عواملی که موجبات نقص در ارتباطات را به وجود می آورد
عوامل موقعیتی و سازمانی مؤثر در ارتباطات
موانع ارتباطات
مشکلات در ارتباطات اثربخش
جلوگیری از مشکلات در ارتباطات اثربخش (برقراری یک سیستم ارتباطی اثربخش)
ده فرمان برای ارتباطات خوب
ده راهنمایی برای گوش کردن خوب
نکات مورد توجه برای یک ارتباط پویا و اثربخش
مهارت های اساسی مورد نیاز سرپرستان برای ارتباطات
مهارت گوش کردن اثربخش
مهارت ارتباطات غیر گفتاری
مهارت های یک نگارش اثربخش
مراحل یک جلسۀ کارا (مهارت ادارۀ جلسات)
عوامل افزایش دهندۀ میزان موفقیت جلسه
عوامل افزایش دهندۀ میزان شکست جلسه
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.