دانلود مقاله-تحقیق-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

دانلود مقاله-تحقیق-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین ( کامپیوتری )

تصمیمات بازاریابی نوعاً بر مبنای تحقیقاتی که ، از طریق خدمات پستی سریع ، پیام مراکز خرید ، گفتگوی تلفنی ، مذاکرات گروهی منسجم و موردی از این صورت می گیرند ، اتخاذ می شوند
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 33 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 17
تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین ( کامپیوتری )

فروشنده فایل

کد کاربری 4421

تحقیقات بازاریابی پیوسته و آنلاین ( کامپیوتری )

مقدمه:

پیش بینی رابطه بین متغیرهای بازاریابی و متغیرهای واکنشی در تصمیمات مربوط به فعالیتهای تجاری که ، در آنها بازاریابی و خرید و فروش بهم وابسته است ، از اهمیت برخوردار می باشد ، این مثال ساده را در نظر بگیرید که ، یک خرده فروش باید قیمتی که با آن کالایی خاص را به فروش برساند ، تعیین نماید .

یک تصمیم گیری اصولی خرده فروش را بر آن می دارد که رابطه بین قیمت کالا ( متغیر بازاریابی ) و تقاضای کالا ( متغیر واکنشی ) را در قیمت گذاریهای مختلف مورد توجه قرار دهد . حال مثال را پیچیده تر در نظر بگیرید ، وضعیتی را فرض کنید که خرده فروش احساس می کند که انجام تبلیغات برای کالا به در آمد فراینده ای منجر خواهد شد.

این تبلیغات ممکن است به شکل کاهش موقتی قیمت که از طریق بکارگیری کوپن حاصل می شود صورت گیرد . تعیین بهای اعتباری کوپن قیمت موثری که با آن کالا به فروش می رسد را مشخص می نماید و این قیمت موثر تنها در صورتی مشخص می گردد که تقاضا در مراحل قیمت گذاری مختلف معلوم باشد . با این وجود اگر سایر تاثیرات در نظر گرفته شوند ، تصمیم گیری سخت تر می شود . اگر خرده فروش چندین نمونه کالا را به فروش برساند ، کاهش قیمت یک نمونه خاص به خریداران ممکن است در طی دوره تبلیغ ، آن کالا را به مقدار زیاد ذخیره نمایند ، که این امر به کاهش فروش کالایی که در دوره تبلیغ و در آمدهای خالص ثابت را دنبال می کند ، می انجامد .


تحقیق در مورد شرکت وست ویژن

معرفی شرکت یکی از شرکت هایی که بوسیله نت ورک مارکتینگ اقدام به فروش محصولات خود می کند کمپانی بین المللی وست ویژن می باشد
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 18 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 15
تحقیق در مورد شرکت وست ویژن

فروشنده فایل

کد کاربری 4421

تحقیق در مورد شرکت وست ویژن

معرفی شرکت:

یکی از شرکت هایی که بوسیله نت ورک مارکتینگ اقدام به فروش محصولات خود می کند کمپانی بین المللی وست ویژن می باشد .

1) که در تاریخ 24/11/1383 (( تاریخ شروع فعالیت ))

2) و به شماره ثبت 2933 (( شماره ثبت )) فعالیت خود را آغاز کرده .

3) دفتر مرکزی این شرکت در جزیره زیبای کیش می باشد و در تهران ، قزاقستان ، دبی و عراق دارای نمایندگی می باشد. (( دفتر مرکزی و نمایندگی ها ))

4) آدرس اینترنتی آن نیز www.vastvisionint.com می باشد که با مراجعه به این آدرس با شرکت بیشتر آشنا می شوید . (( آدرس اینترنتی ))

5) آقای مهندس ابوالفضل بابایی رئیس هیئت مدیره کمپانی است .

(( رئیس هیئت مدیره ))

6) موضوع فعالیت شرکت در زمینه صادرات و واردات کلیه کالاهای مجاز و ارائه خدمات و راه حلهای جامع در زمینه اینترنت و IT می باشد که بارز ترین آنها خرید و فروش کالا و خدمات از طریق ایجاد بازار یابی اینترنتی است .

معرفی محصولات:

اکثر محصولات شرکت وست ویژن شامل صنایع دستی ایران و کالاهای ساخت داخل کشور می باشد


DOS تحت فرمان شما

مقدمه هر چه فرمانهای DOS را بهتر بفهمید ، در سیستم خود ( چه اعلان فرمان و چه شل ) کارایی بیشتری خواهید داشت فرمانهای بهتر ، فرمانهای قوی تری هستند که به نوبه خود برنامه های دسته ای قویتر و امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار میدهند
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 28 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 33
DOS تحت فرمان شما

فروشنده فایل

کد کاربری 4421
DOS تحت فرمان شما

مقدمه:

هر چه فرمانهای DOS را بهتر بفهمید ، در سیستم خود ( چه اعلان فرمان و چه شل ) کارایی بیشتری خواهید داشت . فرمانهای بهتر ، فرمانهای قوی تری هستند که به نوبه خود برنامه های دسته ای قویتر و امکانات بیشتری را در اختیار شما قرار میدهند.

تعیین مسیر ورودی و خروجی:

بیشتر یوتیلیتی های DOS ورودی را از صفحه کلید دریافت کرده و خروجی را به شکل پیغامهایی به صفحه نمایش ارسال می کنند . فرمان TIME مثال خوبی در این مورد می باشد:

ورودی و خروجی استاندارد:

بسیاری از یوتیلیتی های DOS خدمات ورودی / خروجی استاندارد را طلب می کنند . به منظور انجام عملیات ورودی / خروجی استاندارد ، DOS از ابزاری بنام CON ( مخفف Console) برای خواندن و نوشتن استفاده می کنند که معمولابرای صفحه کلید و مونیتور تعریف می شود.

اما این امکان نیز وجود دارد که با استفاده از علامتهای جدول 1 ـ 2 ورودی / خروجی را از CON به فایلها یا ابزارهای دیگر هدایت نمایید.....................


تجزیه و تحلیل آژانس مسافرتی

مراحل یک ‌تعریف سیستم ‌ 11اهداف و وظایف سازمان از مهمترین وظایف سازمان خدمات در رابطه با امور تور گردانی ( داخلی و خارجی ) ،تورهای خصوصی ، فروش بلیط خطوط هوایی ( داخلی و خارجی ) فروش بلیط زمینی ( داخلی و خارجی ) را میتوان نام برد این آژانس علاوه بر این موارد فعالیتهای دیگری هم دارد‌
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 144 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 53
تجزیه و تحلیل آژانس مسافرتی

فروشنده فایل

کد کاربری 4421

تجزیه و تحلیل آژانس مسافرتی

مراحل یک :‌تعریف سیستم :‌

1-1-اهداف و وظایف سازمان

از مهمترین وظایف سازمان خدمات در رابطه با امور تور گردانی ( داخلی و خارجی ) ،تورهای خصوصی ، فروش بلیط خطوط هوایی ( داخلی و خارجی ) فروش بلیط زمینی
( داخلی و خارجی ) را میتوان نام برد. این آژانس علاوه بر این موارد فعالیتهای دیگری هم دارد:‌

- برگزار کننده سفرهای محلی و تفریحی ( اردوهای دانشجویی و دانش آموزی ، سفرهای نمایشگاهی ).

- برگزار کننده تورهای سیاحتی به کیش و قشم .

- بزگرار کننده سمینار به کنفرانس و تورهای ویژه دانشجویی.

- تنظیم برنامه مسافرتی ، مسافران با حداقل هزینه .

- انجام رزرواسیون هتل در سراسر کشور .

- انجام رزرواسیون هتل در کشورهای خارجی .

- اخذ ویزا از کشورهای آسیای میانه

2-1- نیروی انسانی و ساختار

نیروی انسانی فعال در این آژانس به صورت زیر هستند:

- مدیر ( مدیریت ) :‌نظارت بر کار پرسنل و برنامه ریزی وتصمیم نهایی .

- مدیر فنی : جانشین مدیر عامل و نرخ گیری بلیطهای خارجی ، ارائه بهترین مسیر و نظارت بر کار پرسنل .

- حسابدار: کنترل و تصمیم گیری در کلیه امور مالی دفتر ( اعم از حسابهای دریافتی و پرداختی و …).

- کارمند فروش بلیط داخلی :‌رزرو و صدور کلیه بلیطهای داخلی با سیستم رزویشن.

- کارمند فروش بلیط خارجی : رزرو و صدور کلیه بلیطهای خارجی .

- کارمند فروش تور داخلی و خارجی: پاسخ گویی و مشاوره با مسافر ( مراجعه
کننده ) جهت انجام تور داخلی و خارجی و گرفتن ویزا و رزو هتل.

- صندوقدار :‌دریافت و پرداخت وجوه نقدی .

- تحصیل وار: انجام امور بانکی و امور خارج از دفتر .

- آبدارچی :‌مسئول نظافت و پاکیزگی محیط آژانس .

ساختار این سازمان بصورت سلسله مراتبی می باشد.


تجزیه تحلیل، پیچیدگی های صنعت تجارت الکترونیک

مقدمه در این مقاله جزئیات بیشتری را در مورد اینکه چگونه این پیچیدگیهای صنعتی، ساختارهای اقتصادی صنعت را تغییر می‌دهد بیان خواهیم کرد
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 33 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 37
تجزیه تحلیل، پیچیدگی های صنعت تجارت الکترونیک

فروشنده فایل

کد کاربری 4421

تجزیه تحلیل، پیچیدگی های صنعت تجارت الکترونیک

مقدمه:

در ابتدا، دو اثری را که گهگاهی با تکنولوژیهای اطلاعاتی قبلی مورد ملاحضه قرار گرفته، بررسی می‌کنیم: تغییر توازن قدرت در یک صنعت و هماهنگی بهتر فعالیتها، درون و مابین شرکتها. سپس، سه اثر دیگری که مستقیماً روی حلقه‌های ارزش (value chins) صنعت که برتری زیادی به عنوان نتیجة تغییرات مهم در علم اقتصادِ تجارتی که بوسیلة اینترنت آورده شده است، دارد را بررسی می‌کنیم.

این سه اثر عبارتند از: عدم مداخله، عدم یکپارچگی و تقارب دیجیتال حلقه‌های ارزش. گرچه این اثرات قبلاً مشاهده شد، اما آنها به عنوان نتیجة فوائد ویژه‌ای که بوسیلة شبکة جهانی به ارمغان آورده شده، پر اهمیت‌تر شده‌اند.

تغییر قدرت صنعت

یکی از بهترین چهارچوب‌های شناخته شده برای تجزیه تحلیل صنعت، 5 مدل مؤثر porter می‌باشد. پورتر 5 ابزار کلیدی که قابلیت سودآوری در یک صنعت را تعیین می‌کند، مشخص نمود.