دانلود مقاله-تحقیق-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

دانلود مقاله-تحقیق-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

پاورپوینت مقدمات طراحی معماری 2 - 96 اسلاید


سیمولاتور چیست؟

مقدمه شبیه سازی یاsimautation در کامپیوتر معنای تقلید از یک فرآیند فیزیکی یا شی‎ء توسط برنامه‎ای که موجب می‎شود کامپیوتر به شکل ریاضی به دادها و شرایط متغیر واکنش نشان دهد چنان که گویی خود شی یا فرآیند این واکنش را نشان می‌دهد
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 126 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 37
سیمولاتور چیست؟

فروشنده فایل

کد کاربری 4421

سیمولاتور چیست؟

مقدمه :

شبیه سازی یاsimautation : در کامپیوتر معنای تقلید از یک فرآیند فیزیکی یا شی‎ء توسط برنامه‎ای که موجب می‎شود کامپیوتر به شکل ریاضی به دادها و شرایط متغیر واکنش نشان دهد چنان که گویی خود شی یا فرآیند این واکنش را نشان می‌دهد .

مقلد یا emulator : سخت‌افزار یا نرم‌افزاری است که نوعی از کامپیوتر یا تجهیزات را وادار می‌سازد تا مانند دیگری عمل کند به وسیله مقلد کامپیوتر می‌تواند نرم‌افزاری را که برای ماشین دیگری نوشته شده اجرا کند. در یک شبکه ریز کامپیوترها ممکن است کامپیوترهای بزرگ یا ترمینالها را تقلید کنند تا دو ماشین بتوانند با هم ارتباط برقرار کنند.


فهرست:

مقدمه ........................................................................................................ 1

فصل اول : سیمولاتور 2003 ............................................................................. 4

مقدمه : ....................................................................................................... 5

Todbar سیمولاتور 2003 : ........................................................................... 7

Exictuion.................................................................................................. 9

Active watch.............................................................................................. 11

Debugging................................................................................................. 15

Initialize............................................................................................... 18

Window................................................................................................... 20

فصل دوم : Emulator.............................................................................. 23

مقدمه : .................................................................................................. 24

File Menu.................................................................................................... 26

Edit Menu.................................................................................................... 27

Run Menu................................................................................................. 30

View Menu........................................................................................... 31

Mode Menu................................................................................................ 32

Window Menu............................................................................................... 33

Help................................................................................................ 33

پیوست.............................................................................................35



سیگنال دیجیتال

در سیگنال دیجیتال، یک گیت منطقی روی یک یا دو ورودی منطقی عملیات منطقی انجام می دهد و سرانجام یک خروجی منطقی را تولید می کند
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 32 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 12
سیگنال دیجیتال

فروشنده فایل

کد کاربری 4421

سیگنال دیجیتال

در سیگنال دیجیتال، یک گیت منطقی روی یک یا دو ورودی منطقی عملیات منطقی انجام می دهد و سرانجام یک خروجی منطقی را تولید می کند.این منطق معمولا طبق منطق بولین است که به طور مشترک در تمام مدار های دیجیتالی یافت می شود.

گیت های منطقی عمدتا از قطعات الکترونیکی مانند دیود ها و ترانزیستور ها تشکیل می شوند ، ولی می توانند از قطعات الکترومغناطیسی مانند رله ها ، قطعات اپتیکال یا حتی مکانیکی ساخته شوند.


سیستم های چند برنامگی ( Multiprogramming )

در نسل سوم کامپیوترها (801965) از مدارات مجتمع (Integrated CircuitIC) برای ساخت کامپیوترها استفاده شد به طور کلی برنامه را می توان به دو دسته تقسیم کرد
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 13 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 11
سیستم های چند برنامگی ( Multiprogramming )

فروشنده فایل

کد کاربری 4421

سیستم های چند برنامگی ( Multiprogramming )

در نسل سوم کامپیوترها (80-1965) از مدارات مجتمع (Integrated Circuit=IC) برای ساخت کامپیوترها استفاده شد. به طور کلی برنامه را می توان به دو دسته تقسیم کرد: یکی برنامه ها با تنگنای محاسباتی (CPU bound یا CPU Limited) مانند محاسبات علمی سنگین که بیشتر زمان کامپیوتر صرف محاسبات CPU می شود و دیگری برنامه ها با تنگنای (I/O Limited) I/O مانند برنامه های تجاری که بیشتر زمان کامپیوتر صرف ورود داده ها و خروج اطلاعات می شود.

یک اشکال مهم سیستم های دسته ای این است که وقتی کار جاری برای تکمیل عملیات I/O مثلاًٌ بر روی نوار گردان منتظر می شود، در این حال CPU بیکار می ماند مجبور است صبر کند تا عملیات I/O به اتمام برسد. در برنامه های CPU Limited این اتلاف وقت اندک است ولی در برنامه های I/OLimited ممکن است حدود 80 تا 90 درصد وقت CPU به هدر برود.


تحقیق در مورد سیستم عامل ویندوز

مقدمه رایانه در زندگی امروز به عنوان جزء جدا نشدنی از زندگی مطرح شده و علم و آشنایی با آن یکی از مسائل مهم در جامعه امروزی به حساب می‎آید به همین دلیل سعی کرده‎ایم با آموزش قسمت کوچکی از این دنیای بزرگ شما را با یکی از چندین شاخه این علم آشنا کنیم
دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل 46 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 58
تحقیق در مورد سیستم عامل ویندوز

فروشنده فایل

کد کاربری 4421

تحقیق در مورد سیستم عامل ویندوز

مقدمه:

رایانه در زندگی امروز به عنوان جزء جدا نشدنی از زندگی مطرح شده و علم و آشنایی با آن یکی از مسائل مهم در جامعه امروزی به حساب می‎آید. به همین دلیل سعی کرده‎ایم با آموزش قسمت کوچکی از این دنیای بزرگ شما را با یکی از چندین شاخه این علم آشنا کنیم.

رایانه در جای جای زندگی ما رخنه کرده و هر فردی به نوعی با آن سر و کار دارد. به عنوان مثال این علم در پزشکی، آموزش، سینماو… کاربرد دارد.

علم رایانه به دو بخش عمده تقسیم می‎شود که عبارتند از نرم‎افزار و سخت‎افزار که در این کتاب می‎خواهیم با یکی از شاخه‎های علم نرم‎افزار آشنا شویم.

خود نرم‎افزار به چندین جزء کوچک‎تر تقسیم می‎شود که از جمله

آن می‎توان به سیستم‎های عامل، بازی، آموزشی، کاربردی، گرافیکی، صوتی و تصویری و… اشاره کرد.

از ابتدای ساخت رایانه‎ها، سیستم عامل به عنوان رابط بین کاربر(انسان)و رایانه(ماشین) مطرح بوده‎است. به همین دلیل این بحث به عنوان یک بحث پایه‎ای در تمامی دوره‎ها مد نظر بوده و در این کتاب به صورت ساده به توضیح این مبحث خواهیم پرداخت.

در ابتدا مقدمه‎ای کوتاه در مورد سیستم عامل آورده‎ایم.

همان طور که قبلاً نیز گفته شد تعریف کلی و عمده در مورد سیستم عامل عبارت است از سیستم عامل رابط بین کاربر(انسان) و رایانه(ماشین) است. به عبارت دیگر می‎توان گفت سیستم عامل به عنوان مترجم عمل می‎کند و خواسته‎های کاربر را به زبان ماشین تبدیل می‎کند و در نتیجه‎ی تجزیه و تحلیل اطلاعات توسط رایانه آنها را دوباره به زبان قابل فهم برای کاربر نمایش می‎دهد.

به صورت ساده می‎توان گفت سیستم عامل آشنا به دو زبان (انسان و رایانه) است و به همین دلیل می‎تواند مانند یک مترجم عمل کند.

اجازه دهید در ادامه با مثالی ساده این مطلب را بیشتر توضیح دهیم. فرض کنید یک مربی فوتبال از کشور انگلستان برای راهنمایی و هدایت تیم ملی فوتبال ایران به کشور ما آمده باشد.

یکی از مشکلات این امر آشنا نبودن مربی و بازیکنان به زبان یکدیگر است، اگر مترجمی وجود نداشته باشد هر قدر مربی و بازیکنان شایستگی داشته باشند نمی‎توانند شایستگی‎های خود را به نمایش بگذارند، پس می‎توان گفت در این موضوع نقش مترجم مهمترین عامل موفقیت تیم است.

حالا مثال را با موضوع مورد نظر خودمان مطابقت می‎دهیم، فرض کنید بازیکنان، کاربران رایانه باشند، مترجم سیستم عامل و مربی رایانه باشد می‎توان نتیجه گرفت در علم رایانه هم سیستم عامل مهمترین و اساسی‎ترین مسئله است.

تاریخچه‎ی سیستم عامل:.................