مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی بازده سهام قیمت گذاری شده در بازارهای نوظهور به همراه مقاله اصلی
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 207 کیلو بایت |
تعداد صفحات | 13 |
returns عنوان انگلیسی
عنوان فارسی: مقاله انگلیسی با ترجمه فارسی بازده سهام قیمت گذاری شده در بازارهای نوظهور به همراه مقاله اصلی
دسته: حسابداری- مدیریت مالی- اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 13
شامل فایل اصلی و فایل ترجمه شده
چکیده
این مقاله چگونگی تاثیرگذاری مدل های جهانی بر قیمت گذاری متقابل بازده سهام در بازارهای نوظهوردر سالهای اخیر رامورد بررسی قرار می دهد. ما از آزمون کان استفاده کردیم.نتایج ما نشان می دهد که مدلهای شرطی و عوامل ارزی عملکرد بهتری نسبت به مدلهای غیر شرطی و مدلهای تک عاملی داشته و تفاوت هایی درمدلها در مجموعه دو دوره از داده های ما وجود دارد. پیامد مهم این مقاله برای سرمایه گذاران بین المللی این است که هیچ یک از نتایج ما هنگامی که ما به صورت نادرست به تخصیص مدل وهمچنین استفاده از مدلهای جایگزین که خصوصا برای تکمیل مدلCAPM استفاده می کنیم ،اهمیت ندارد .
کلمات کلیدی: بازارهای نوظهور، قیمت گذاری دارایی های سرمایه ای
Abstract
This paper tests how effective global models are at pricing the cross
section of emerging market (EM) stock returns over a recent postliberalization
period. We apply the tests of Kan et al. (2009). Our
results show that conditional models and currency factors do perform
better than unconditional models and single factor models and
there are some differences in the models in the two subperiods of
our data. The important implication of this paper for international
investors is none of our results are significant when we allow for model
misspecification and none of the alternative models specifically
outperform the World CAPM.
مقاله ترجمه شده اقلام تعهدی و عملکرد بازده سهام بر اساس فعالیت های تامین مالی خارجی به همراه اصل مقاله
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 520 کیلو بایت |
تعداد صفحات | 29 |
عنوان: مقاله ترجمه شده اقلام تعهدی و عملکرد بازده سهام بر اساس فعالیت های تامین مالی خارجی به همراه اصل مقاله
دسته: حسابداری- مدیریت مالی
فرمت: word
تعداد صفحات ترجمه شده: 29
این مجموعه شامل فایل اصلی و فایل ترجمه شده می باشد.
چکیده
دراین این مقاله ارتباط بین تامین مالی نابهنجار خارجی و اقلام تعهدی نابهنجار به وسیله تمرکز جداگانه بر روی اقلام تعهدی سرمایه در گردش و اقلام تعهدی بلند مدت مورد بررسی قرار گرفت. ما فهمیدیم که تامین مالی خارجی و اقلام تعهدی پرتفوی کاهش خطر، نه تنه امولد بازده بالاتری است بلکه همچنین فرصتهای آماری آربیتراژی را تشکیل می دهد.تجزیه و تحلیل سطح پرتفولیو و سطح شرکتها از طریق رگرسیون مقطعی نشان می دهد که توانایی معیارهای تامین مالی خارجی در پیشبینی بازده سهام همچنان پس ازکنترل اقلام تعهدی سرمایه در گردش به قوت خود باقیست . به هر حال این توانایی با کنترل اقلام تعهدی بلند مدت به طور قابل ملاحظه ای کاهش می یابد. نتایج ما با شکست سرمایه گذاران برای تشخیص سرمایه گذاری بیش از حد مرتبط با فعالیت و یا مدیریت فرصت طلبانه عایدی ها مطابقت دارد.
کلمات کلیدی: فعالیتهای تامین مالی خارجی، اقلام تعهدی، بازده سهام.
مقدمه:
بسیاری از مطالعات انجام شده بیانگر رابطه منفی بین فعالیتهای تامین مالی شرکتها و بازده سهام در آینده است که اصطلاحاً تامین مالی نابهنجار نامیده می شود. فعالیتهای افزایش (توزیع)سرمایه با کم(زیاد)شدن بازده در آینده همراه است. این رابطه طیف گسترده ای از فعالیت های تامین مالی خارجی و حتی کل فعالیتهای تامین مالی را تشکیل می دهد. در ارتباط با این مطالعات، مستندات پژوهشی زیادی نیز وجود دارد که بیانگر رابطه منفی میان سطح اقلام تعهدی حسابداری و بازده سهام در آینده است که اصطلاحاً اقلام تعهدی نابهنجار نامیده می شود: شرکتها همراه افزایش(کاهش) اقلام تعهدی ،بازده کمتر(بیشتری)را تجربه می کنند.این ارتباط شامل اقلام تعهدی سرمایه در گردش و اقلام بلندمدت و کل اقلام تعهدی می باشد. مطالعات اخیر توسط کوهن (2006)، ، ریچاردسون و اسلوان (2008) ، و وانگ (2010) و ریچاردسون و اسلوان (2003) بیانگرارائه تلاشی سیستماتیک برای بررسی ارتباط بین این نابهنجاری در بازار است.
تحقیق اخلاقیات، حریم شخصی و امنیت اطلاعات
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 102 کیلو بایت |
تعداد صفحات | 37 |
عنوان: تحقیق اخلاقیات، حریم شخصی و امنیت اطلاعات
دسته: مدیریت( سیستم های اطلاعاتی مدیریت)
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل: 37
این فایل شامل تحقیق بسیار جامع و کامل در 37 صفحه با فرمت word با عنوان اخلاقیات، حریم شخصی و امنیت اطلاعات می باشد. عمده بخشهای این فایل شامل موارد زیر است:
اخلاقیات حریم خصوصی و امنیت اطلاعاتی
شرح تهدیدات عمده اخلاقی مربوط به فناوری اطلاعات و شرح وضعیت هایی مربوط به آن
بیان تهدیدات عمده امنیت اطلاعات
شناخت مکانیزم های دفاعی گوناگونی که در محافظت از سیستم های اطلاعلاتی مورد استفاده قرار می گیرد
پروپزال آماده رشته مدیریت با عنوان بررسی نقش تبلیغات در توسعه صنعت توریسم
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 27 کیلو بایت |
تعداد صفحات | 8 |
عنوان:دانلود پروپزال آماده رشته مدیریت با عنوان: بررسی نقش تبلیغات در توسعه صنعت توریسم
فرمت: word( قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 8 صفحه
دسته: مدیریت( بازاریابی- استراتژِیک- اجرایی)
این فایل شامل پروپزال با عنوان نقش تبلیغات در توسعه صنعت توریسم می باشد و بخشهای عمده آن شامل موارد زیر است:
تعریف و بیان مسئله
مقدمه و تشریح مسئله
ابعاد و حدود مسئله
مروری بر پژوهشهای صورت گرفته
اهداف،سوالات و فرضیه های تحقیق
فرضیه های تحقیق
روش تحقیق
روش و ابزار گردآوری اطلاعات
جامعه و نمونه آماری
روش تجزیه و تحلیل اطلاعات
روش آزمون روایی و پایایی
مدل مفهومی تحقیق
منابع
پاورپوینت تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 200 کیلو بایت |
تعداد صفحات | 23 |
عنوان: دانلود پاورپوینت تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات
دسته: مدیریت
تعداد اسلاید: 23 اسلاید
فرمت: پاورپوینت
این فایل شامل پاورپوینت تاثیر رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات بوده و بخشهای زیر را پوشش می دهد:
مقدمه
تعریف رفتار شهروندی سازمانی
انواع رفتار شهروندی سازمانی
ابعاد رفتار شهروندی سازمانی
رفتار شهروندی سازمانی و کیفیت خدمات
ارتباط میان رفتار شهروندی سازمانی کارمندان با ادراک مشتریان از کیفیت خدمات دریافت شده
رضایت شغلی و فتار شهروندی سازمانی
اعتماد و رفتار شهروندی سازمانی
نتیجه گیری
مقدمه این فایل به شرح زیر است:
به دلیل تاثیر مثبت و مستقیم رفتار شهروندی سازمانی بر کیفیت خدمات ارائه شده و به تبع آن بر سود آوری سازمان، توجه به این گونه رفتارها می تواند یکی از راههای افزایش اثربخشی سازمانها باشد که تاکنون بدان توجه چندانی نشده است. به طور کلی هدف از انجام این تحقیق بررسی ارتباط میان رفتار شهروندی سازمانی (OCBs)و رضایت شغلی و اعتماد کارکنان نسبت به مدیران و نیز کیفیت خدمات ادراک شده توسط مشتریان می باشد.