دانلود مقاله-تحقیق-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

دانلود مقاله-تحقیق-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

پرسشنامه تسهیم دانش

پرسشنامه تسهیم دانش
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 7 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
پرسشنامه تسهیم دانش

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پرسشنامه تسهیم دانش

پرسشنامه تسهیم دانش در 3 بعد تسهیم دانش فردی ، تسهیم فرصت یادگیری و تشویق انگیزه یادگیری می باشد. پرسشنامه شامل 10 سوال می باشد. فرمت فایل پرسشنامه Word بوده

کلید واژه: پرسشنامه تسهیم دانش ، تسهیم دانش فردی ، تسهیم فرصت یادگیری ، تشویق انگیزه یادگیری
نویسنده(گان): چانگ ، لیائو ، لی ، لو
منبع: چانگ ، لیائو ، لی ، لو 2013
موضوع: مدیریت دانش
دسته: دانلود پرسشنامه
سال انتشار: 1394
تعداد صفحات: 6
قیمت (تومان): 5000

پرسشنامه هوش فرهنگی استاندارد شده‌ ارلی وانگ

پرسشنامه هوش فرهنگی استاندارد شده‌ ارلی وانگ
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 30 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 3
پرسشنامه هوش فرهنگی استاندارد شده‌ ارلی وانگ

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پرسشنامه هوش فرهنگی استاندارد شده‌ ارلی وانگ

پرسشنامه هوش فرهنگی: سوالات مربوط به ‌هوش‌فرهنگی از پرسشنامه استاندارد شده‌ی ارلی وانگ (2003) استخراج شده و شامل سنجش 24 گویه در چهار بعد فراشناختی، شناختی، انگیزشی و رفتاری می‌باشد.

پرسشنامه رفتار تسهیم دانش: پرسشنامه رفتار ‌تسهیم‌دانش براساس پرسشنامه استاندارد چناماننی (2006) استفاده شده، پرسشنامه چناماننی با 51 گویه به منظور عوامل مؤثر بر رفتار ‌تسهیم‌دانش ساخته شده است 14 گویه از این پرسشنامه که مربوط به تمایل و رفتار ‌تسهیم‌دانش می‌باشد پس از اصلاح و بومی‌سازی ،تعدیل شده است.


آزمون هوش هیجانی «بار– اُن»

آزمون هوش هیجانی «بار– اُن»
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 19 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 6
آزمون هوش هیجانی «بار– اُن»

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

آزمون هوش هیجانی «بار– اُن»

هوش هیجانی (EQ) که در کنار هوش بهر (IQ) و هوش معنوی (SQ) امروزه مورد توجه روانشناسان است آمیزه‌ای است از شایستگی‌ها، مهارت‌ها، و تسهیل کننده‌هایی که رفتار هوشمندانه را تحت تأثیر قرار می‌دهند. افراد دارای هوش هیجانی بالا در درک خود و دیگران کارآمد بوده، با دیگران ارتباط مناسب برقرار نموده و قادر به سازگاری و مقابله مناسب با محیط بلاواسطه خود هستند. از میان ابزارهای مختلفی که برای سنجش هوش هیجانی ساخته شده است پرسشنامه هوش هیجانی بار-آن (EQ-i) به خصوص در ایران محبوبیت زیادی دارد.

نسخه نهایی پرسشنامه هوش هیجانی بار-آن (EQ-i) که معادل انگلیسی آن Emotional Quotient Inventory است در سال ۲۰۰۲ ارائه شد. این پرسشنامه دارای ۱۳۳ سوال است که در ایران نسخه ۹۰ ماده‌ای از آن تهیه شده و ضریب همسانی درونی آن مناسب گزارش شده است. این پرسشنامه دارای ۱۵ زیرمقیاس است که در ۵ حیطه کلی قرار می‌گیرند. این پنج حیطه و زیرمقیاس‌های آن عبارتند از:

مولفه درون فردی: خودآگاهی هیجانی، ابراز وجود، عزت نفس، خودشکوفایی، استقلال.

مولفه بین فردی: همدلی، مسئولیت پذیری اجتماعی، روابط بین فردی.

مولفه سازگاری: حل مسئله، واقع گرایی، انعطاف پذیری.

مولفه مدیریت استرس: تحمل فشار روانی، کنترل تکانش.

مولفه خلق عمومی: خوش بینی، شادمانی.

نمره گذاری پرسشنامه هوش هیجانی بار-آن (EQ-i)

برای نمره گذاری پرسشنامه هوش هیجانی بار-آن (EQ-i) ابتدا باید به گزینه کاملا موافقم نمره ۵، موافقم نمره ۴، تاحدودی نمره ۳، مخالفم نمره ۲ و کاملاً مخالفم نمره ۱ بدهید.

نکته: این سوالات وارونه نمره گذاری می‌شوند: ۲- ۶۱- ۱۷- ۷۷- ۱۸- ۳۳- ۴۸- ۶۳- ۷۸- ۱۹- ۳۴- ۶۴- ۷۹- ۲۰- ۳۵- ۵۰- ۸۰- ۲۱- ۳۶- ۸۱- ۲۲- ۳۷- ۵۲- ۶۷- ۸۲- ۸۴- ۴۰- ۱۱- ۲۶- ۴۱- ۵۶- ۷۱- ۸۶- ۱۲- ۲۷- ۷۲- ۸۷- ۵۸- ۱۵- ۴۵- ۷۵- ۹۰

به دست آوردن زیرمقیاس ها

برای به دست آوردن زیرمقیاس‌ها باید نمرات مربوط به هر زیرمقیاس را با هم جمع کنید.

خودآگاهی هیجانی: ۶- ۲۱- ۳۶- ۵۱- ۶۶- ۸۱

ابراز وجود: ۱۵- ۳۰- ۴۵- ۶۰- ۷۵- ۹۰

عزت نفس: ۱۰- ۲۵- ۴۰- ۵۵- ۷۰- ۸۵

خودشکوفایی: ۵- ۲۰- ۳۵- ۵۰- ۶۵- ۸۰

استقلال: ۳- ۱۸- ۳۳- ۴۸- ۶۳- ۷۸

همدلی: ۱۴- ۲۹- ۴۴- ۵۹- ۷۴- ۸۹

مسئولیت پذیری اجتماعی: ۱۳- ۲۸- ۴۳- ۵۸- ۷۳- ۸۸

روابط بین فردی: ۸- ۲۳- ۳۸- ۵۳- ۶۸- ۸۳

حل مسئله: ۱– ۱۶- ۳۱- ۴۶- ۶۱- ۷۶

واقع گرایی: ۷- ۲۲- ۳۷- ۵۲- ۶۷- ۸۲

انعطاف پذیری: ۱۲- ۲۷- ۴۲- ۵۷- ۷۲-۷۸

تحمل فشار روانی: ۴- ۱۹- ۳۴- ۴۹- ۶۴- ۷۹

کنترل تکانش: ۱۱- ۲۶- ۴۱- ۵۶- ۷۱- ۸۶

خوش بینی: ۹- ۲۴- ۳۹- ۵۴- ۶۹- ۸۴

شادمانی: ۲- ۱۷- ۳۲- ۴۷- ۶۲- ۷۷

نمره کل: جمع کل نمرات


پرسشنامه چند وجهی سرگذشت زندگی

پرسشنامه چند وجهی سرگذشت زندگی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 28 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 47
پرسشنامه چند وجهی سرگذشت زندگی

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پرسشنامه چند وجهی سرگذشت زندگی


مشخصات « دانلود پرسشنامه چند وجهی سرگذشت زندگی»

روایی و پایایی: دارد

خرده مقیاس ها: دارد

تعداد سوال: 11 بخش و 111 آیتم

نوع فایل: word

هدف ازاین پرسشنامه دستیابی به تصویری جامع از زندگی شماست.در فرآیند روان درمانی،ثبت دقیق اطلاعات باعث روشن شدن مشکل وارائه راه حل های موثر می شود. می توانیدبا تکمیل این پرسشنامه از اتلاف وقت جلسات درمان جلوگیری کرده واز آن به نحو احسن استفاده کنید.تکمیل این پرسشنامه،فرآیند درمان شمارا تسهیل می کند.کاملاً قابل درک است که شمادر خصوص اطلاعاتی که دراین پرسشنامه وارد می کنید،نگران باشید.اما هویت حرفه ای روانشناسی بر راز داری بنا شده است.این اطلاعات نزد روان شناس محفوظ می ماند.


پرسشنامه احساس ناکامی(Entrapment)

پرسشنامه احساس ناکامی(Entrapment)
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 9 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 3
پرسشنامه احساس ناکامی(Entrapment)

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پرسشنامه احساس ناکامی(Entrapment)

پرسشنامه احساس ناکامی توسط گیلبرت و آلن در سال 1998 و بر اساس نظریه جایگاه اجتماعی ساخته شده است. تحقیقات گسترده ای بر مبنای این پرسشنامه از آن سال انجام شده و رابطه آن با ناامیدی، افسردگی، خودکشی، اختلال استرس پس از صانحه و ... به تأیید رسیده است. همچنین در بیشتر تحقیقات انجام شده پرسشنامه احساس ناکامی بهمراه پرسشنامه احساس شکست مورد استفاده قرار می­گیرد. ضریب پایایی به روش آلفای کرونباخ برای کل آزمودنی ها 93/0 محاسبه شد.

پرسشنامه مذکور توسط ترصفی، کلانتر کوشه و لستر در سال 92 بر جمعیت 306 نفری ایرانی هنجار شده است که نتایج پایایی و روایی آن در هنجار ایرانی در ذیل آمده است.

این پرسشنامه در ابتدا به فارسی ترجمه گردیده و پس از انجام اصلاحات به زبان اصلی ان یعنی انگلیسی بازگردانده شد. سپس نسخه دوم با نسخه اول تطبیق داده شد و موارد مورد نیاز تحت نظارت چند تن از اساتید دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی اصلاح گردید.

عنوان مقاله: