دانلود مقاله-تحقیق-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

دانلود مقاله-تحقیق-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

مقیاس پرخوری

پرسشنامه مقیاس پرخوری
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 27 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 4
مقیاس پرخوری

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
پرسشنامه مقیاس پرخوری

مشخصات « پرسشنامه مقیاس پرخوری »

روایی و پایایی: دارد

خرده مقیاس ها: دارد

تعداد سوال: 16 سوالی

نوع فایل: word

در زیر تعدادی جمله نوشته شده است. لطفاً تمام جمله ها را به دقت بخوانید و در هر گروه جمله ای را انتخاب کنید که احساس شما را درباره مشکلاتتان در مورد کنترل رفتار خوردن به بهترین وجه توصیف می کند. لطفاً جمله مورد نظر خود را با علامت× مشخص نمایید.(در پرانتز نحوه نمره گزاری هر ماده مشاهده می شود. 1- الف) وقتی که با دیگران هستم درباره وزن و اندازه ی بدنم احساس نگرانی نمی کنم. (صفر) ب) درباره اینکه چطور به نظر می رسم احساس نگرانی می کنم، اما این موضوع باعث نمی شود از دست خودم ناراحت شوم. (صفر) ج) درباره ظاهر و وزنم احساس نگرانی می کنم و این موضوع باعث می شود از خودم دلسرد شوم. (1) د) درباره وزنم خیلی نگرانم و دائماً درباره خودم احساس شرم و تنفر شدیدی می کنم. سعی می کنم به خاطر نگرانی هایم از معاشرت های اجتماعی اجتناب کنم. (3)


مقیاس بررسی تعویق دانشجویان

مقیاس بررسی تعویق دانشجویان
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 10 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 4
مقیاس بررسی تعویق دانشجویان

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

مقیاس بررسی تعویق دانشجویان

لطفا برای هر یک از فعالیت های زیر، میزانی را که تعویق یا تاخیر می کنید درجه بندی نمایید. هر کدام از موارد زیر را بر طبق مقیاس a تا e ، و بر اساس اینکه تا چه اندازه در انجام فعالیتی تا آخرین دقیقه منتظر می مانید درجه بندی کنید. سپس مقدار مشکلی را که احساس می کنید با تعویق کردن در انجام آن وظیفه ایجاد می شود، با انتخاب یکی از گزینه های a تا e مشخص کنید. در نهایت روی مقیاس aتا eدرجه تمایل خود به کاهش تعویق در هر وظیفه را نشان دهید. پاسخ خود را با کشیدن دایره دور حرف مناسب در زیر هر سوال علامت بزنید.


مقیاس آمادگی به اعتیاد اهواز (زرگر و همکاران)

مقیاس آمادگی به اعتیاد اهواز (زرگر و همکاران)
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 17 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 3
مقیاس آمادگی به اعتیاد اهواز (زرگر و همکاران)

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

مقیاس آمادگی به اعتیاد اهواز (زرگر و همکاران)

شیوه نمره گذاری و تفسیر

مقیاس آمادگی به اعتیاد توسط وید و بوچر (1992) ساخته شد و تلاش هایی در جهت تعیین روایی آن در کشور ایران صورت گرفته است. این پرسشنامه، مقیاس ایرانی آمادگی به اعتیاد است که با توجه به شرایط روانی – اجتماعی جامعه ایرانی توسط زرگر (1385)، ساخته شد (به نقل از زرگر، نجاریان و نعامی، 1387). این پرسشنامه از دو عامل تشکیل شده و دارای 36 ماده به اضافه 5 ماده دروغ سنج می باشد.

روایی و پایایی

در پژوهش زرگر و همکاران (1387) جهت محاسبه روایی این مقیاس از دو روش استفاده شد. در روایی ملاکی، پرسشنامه آمادگی به اعتیاد دو گروه معتاد و غیر معتاد را به خوبی از یکدیگر تمییز داده است. روایی سازه مقیاس از طریق همبسته کردن آن با مقیاس 25 ماده ای فهرست بالینی علائم بالینی 45/0 محاسبه شده است که معنی دار می باشد. اعتبار مقیاس با روش آلفای کرونباخ 90/0 محاسبه شد که در حد مطلوب می باشد (زرگر و همکاران، 1387).

منابع:زرگر، یدالله، نجاریان، بهمن، نعای، عبدالزهرا، (1387)، بررسی رابطه ویپگی های شخصیتی (هیجان خواهی، ابراز وجود، سرسختی روانشناختی)، نگرش مذهبی و رضایت زناشویی با آمادگی به اعتیاد به مواد مخدر، مجله علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز. 1، 3، 120-99


مقیاس افسردگی زونگ

مقیاس افسردگی زونگ
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 15 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
مقیاس افسردگی زونگ

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

مقیاس افسردگی زونگ


مشخصات « مقیاس افسردگی زونگ »

روایی و پایایی: ندارد

خرده مقیاس ها: ندارد

تعداد سوال: 20 سوالی

نوع فایل: word

1. من احساس می کنم دل شکسته و افسرده هستم. 2. صبح ها موقعی است که من بهترین احساس را دارم. 3. من حمله های گریه کردن دارم یا آن را احساس می کنم. 4. من شب ها به سختی می خوابم.


مقیاس افسردگی دانشجویان USDI

مقیاس افسردگی دانشجویان USDI
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 13 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 2
مقیاس افسردگی دانشجویان USDI

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

مقیاس افسردگی دانشجویان USDI

شیوه نمره گذاری و تفسیر

مقیاس افسردگی دانشجویان ابزار جدیدی برای سنجش میزان افسردگی دانشجویان است که کاواجا و برایدن (2006) در دانشگاه کوینزلند استرالیا طراحی کرده اند. این مقیاس از سه خرده مقیاس رخوت و بی حالی، شناختی – هیجانی و انگیزه تحصیلی تشکیل شده است. این پرسشنامه 30 سوال 5 گزینه ای دارد که گزینه های آن به ترتیب از 1 تا 5، نمره گذاری شده و نمره هر آزمودنی بین 30 تا 150 قرار می گیرد. در این مقیاس از آزمودنی خواسته می شود تا میزان انطباق هر یک از گویه ها را با حالت روحی خود در طی دو هفته گذشته مشخص کند.

روایی و پایایی

در پژوهش حجازی و همکاران (1387) نتایج حاصل از اعتبارسنجی به دو شیوه همسانی درونی و ثبات زمانی نشان داد که اعتبار مقیاس افسردگی دانشجویان بر اساس آلفای کرونباخ 93/0 و با استفاده از روش بازآزمایی، 86/0 است. بررسی های مرتبط با روایی محتوا، همزمان، واگرا، پیش بین، تفکیکی و سازه USDI موید روایی این مقیاس بود.

منبع : حجازی ، الهه. شریف ، علی رضا و شالچی ،بهزاد. بررسی ویژگیهای روان سنجی مقیاس افسردگی دانشجویان (USDI) در دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه تهران. فصلنامه مطالعات روان شناختی. دانشگاه الزهرا. دوره 4 شماره 2 ، 1387. صفحات 125-149