دانلود مقاله-تحقیق-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

دانلود مقاله-تحقیق-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

مقیاس ارزیابی تعلل ورزی تحصیلی تاکمن (TPS)

مقیاس ارزیابی تعلل ورزی تحصیلی تاکمن (TPS)
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 20 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 3
مقیاس ارزیابی تعلل ورزی تحصیلی تاکمن (TPS)

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

قیاس ارزیابی تعلل ورزی تحصیلی تاکمن (TPS)

نمره گذاری: این مقیاس توسط تاکمن و سکستون در سال 1989 پس از اجرای پرسش نامه 35 گویه ای بر روی 183 دانش آموز، با استفاده از تحلیل عاملی به 16 گویه کاهش یافت که در مقابل هر گویه، طیف 4 گزینه ای از، به آن مطمئن نیستم (نمره 1) و به آن مطمئن هستم (نمره 4) قرار دارد.

پایایی و روایی : تاکمن و سکستون (1998) ضریب پایایی برای آن را 86/0 محاسبه نموده‌اند. پایایی درونی محاسبه شده برای این پرسش نامه در تحقیقات مختلف انجام یافته در کشورمان، در حدود 90/0 گزارش شده و مصطفوی (1389)، ضریب پایایی 86/0 را در پایان نامه خود گزارش نموده است. در این پژوهش روایی سازه ابزار با روش تحلیل عامل تأییدی نیز مورد بررسی قرار گرفت و شاخص برازندگی مقایسه ای (CFI) و مجذور میانگین مربعات خطای تقریب (RMSEA) برای پرسشنامه بر روی 100 دانش آموز محاسبه شد. (CFI) محاسبه شده برای مدل‌های خوب بین 9/0 تا 95/0 بوده و هرچه این مقدار به 1 نزدیک‌تر باشد نشان از برازش بهتر مدل دارد. همچنین (RMSEA) برای مدل‌های خوب کمتر از 05/0، برای مدل‌های متوسط بین 05/0 تا 08/0 و برای مدل‌های ضعیف بالاتر از 1/0 است (مک کالوم و آستین، 2000؛ کلاین، 2005؛ براون و کودک، 1993؛ به نقل از بخشی، آجیل­چی و دائمی، 1388). در مدل نهایی با حذف 11 گویه از گویه های پرسشنامه، شاخص‌های 95/0 =CFI و 05/0 =RMSEA به دست آمد که برازندگی کامل مدل را نشان می‌دهد. نتایج تحلیل‌های بدست آمده نشان داد ضریب آلفای کرونباخ برای این مقیاس، (65/0) می‌باشد. این ضریب نشانگر پایایی درونی سؤالات مقیاس می‌باشد.




مقیاس ارزیابی تعلل ورزی تحصیلی (TPS)

مقیاس ارزیابی تعلل ورزی تحصیلی (TPS)
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 30 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 7
مقیاس ارزیابی تعلل ورزی تحصیلی (TPS)

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

مقیاس ارزیابی تعلل ورزی تحصیلی (TPS)

این مقیاس توسط دیوید تاکمن و سکستون در سال 1989 طراحی شده است که نخستین بار در سال 2001 میلادی توسط تاکمن در دانشگاه تورنتو کانادا جهت سنجش میزان تعلل ورزی دانشجویان اجرا و هنجاریابی شد. پس از اجرای پرسش نامه 35 گویه ای بر روی 183 دانش آموز، با استفاده از تحلیل عاملی به 16 گویه کاهش یافت.

نمره گذاری مقیاس: این مقیاس دارای 16 گویه می‌باشد که دانشجویان در یک طیف لیکرتی 4 گزینه ای از 1 (اصلاً در مورد من صحیح نیست) تا 4 (کاملاً در مورد من صحیح است) پاسخ گفته‌اند. گرفتن نمره بالا در این مقیاس نشان دهنده تعلل ورزی بالاست. همچنین حداقل و حداکثر نمره تعلل به ترتیب 16 و 64 است.

روایی و پایایی مقیاس: این مقیاس دارای پایایی و روایی مطلوب گزارش شده است (فراری و سکستون، 1998) ضریب پایایی محاسبه شده برای آن 86/. است. پایایی درونی محاسبه شده در تحقیقات مختلف در کشورمان، در حدود 0.90 گزارش شده و مصطفوی (1389)، آلفای کرونباخ آن را بر روی 100 دانشجوی دانشگاه تبریز، برابر 0.86 در پایان نامه خود گزارش نموده است.


مقیاس ارزشهای شغلی و خانوادگی

مقیاس ارزشهای شغلی و خانوادگی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 36 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 21
مقیاس ارزشهای شغلی و خانوادگی

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

مقیاس ارزشهای شغلی و خانوادگی


مشخصات « پرسشنامه مقیاس ارزشهای شغلی و خانوادگی ( مخصوص دانشجویان دختر) »

روایی و پایایی: دارد

خرده مقیاس ها: دارد

تعداد سوال: 52 سوالی

نوع فایل: word

جایگاه زنان ،این بخش حیاتی جامعۀ ، توجه دانشمندان اجتماعی را که به دنبال تحقیق مباحث کشف نشده در زمینه های مختلف هستند ، به سوی خود جلب می کند . جامعه شناسان در این مورد خاص، کار هدایت نظامدار تحقیقاتی را به عهده گرفته اند که بتوانند تغییراتی را که در وضع زنان سراسر دنیا ، به ویژه کشورهای در حال توسعه روی می دهد، بسنجند مطالعه تفسیر ارزشها ، نگرشها و نقشها ، همان طور که تغییر محسوس الگوی سنتی به الگوی مدرن را در میان جامعه زنان مشاهده می کنیم ، تا حد زیادی به بافت موقعیت کنونی مربوط می شود. تغییر و تحول در وضعیت و نقش زنان ابعاد نهفته و آشکار بسیاری دارد. نگرشها ، آرزوها و سوگیری ارزشهای زنان، الگوی روابط موجود در خانواده را تعیین می کند.این جهت گیری ها ، بر نوع کیفیت روابطی که بین نسلها ، بین جنسیتها و نقشهائی که آنها به عنوان همسر و مادر ایفاء می کنند ، تأثیر عمیقی می گذارد. در محیط مادی و اجتماعی حکم فرما در قرن بیستم ، نقش زنان ، به ویژه در بخش شهری جامعه ، به علت نیروهای چند جنبه صنعتی سازی و پیشرفتهای اجتماعی – تحصیلی ، به سرعت در حال تغییر است . صنعتی سازی و شهرنشینی و به دنبال آن رشد اقتصادی نیز تغیرات ریشه ای در زندگی زنان خانواده های آنان ایجاد می کند. اگر چه انتظارات نقش اجتماعی برای زنان ،هنوز به درستی تعریف نشده است . اما طبیعت در حال توسعه فرهنگ و اقتصاد ما، فرصتهایی را برای زنان فراهم نموده است که در عین اینکه تربیت خانواده را به عهده دارند ،کار هم می کنند .علی رغم این واقعیت، بسیاری مغایرت بین خانه و کار در بیرون را تجربه می کنند که آیا فقط کار کنند یا ازدواج کنند یا اینکه هر دو را با هم انجام دهند . (فارمروبن،1970؛تاقیل و دنکر 1977 و فارمر 1978). در چنین نظام ارزشی ، زنان از فشار ساختاری شدیدی رنج می برند. از یک طرف آنها به طور مساوی با مردان تحصیل می کنند و برای همان نقشهای خودگردانی که برای مردان متصور است ؛ تعلیم می بینند . از طرف دیگر از آنها انتظار می رود پس از تحصیلات ،به نقش بدون محرک و تنهایی خانه داری خود که دارای وجهه و ارزش کمی است ، برگردند. به این ترتیب ، در زندگی زنان جامعه صنعتی مدرن سردرگمی بوجود آمد .(


پرسشنامه مقیاس دلبستگی بزرگسال AAI

پرسشنامه مقیاس دلبستگی بزرگسال AAI
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 19 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 5
پرسشنامه مقیاس دلبستگی بزرگسال AAI

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
پرسشنامه مقیاس دلبستگی بزرگسالAAI

مشخصات « پرسشنامه مقیاس دلبستگی بزرگسال AAI »

روایی و پایایی: دارد

خرده مقیاس ها: دارد

تعداد سوال: 27 سوالی

نوع فایل: word

این پرسشنامه نوع رابطه و دلبستگی‌های شما را به دیگران (افراد نزدیک مثل مادر، پدر، همسر و دوستان) توصیف می‌کند. هر عبارت را بادقت بخوانید و با در نظر گرفتن وضعیت کلی و عمومی روابط و دلبستگی‌هایتان، پاسخی را که بیش از همه با وضعیت شما مطابقت می‌کند، علامت (×) بزنید. در این مقیاس هیچ یک از پاسخ‌ها صحیح یا غلط نیستند. ممکن است بعضی از عبارت‌ها کاملاً با ویژگی‌های شما مطابقت نکند، اما سعی کنید در این موارد گزینه‌ای را که به طور نسبی با خصوصیات شما مطابقت می‌کند علامت بزنید. لطفاً هیچ عبارتی را بدون پاسخ نگذارید. از همکاری شما صمیمانه سپاسگزاریم.


پرسشنامه میزان اثر بخشی دوره های کمک های اولی

پرسشنامه میزان اثر بخشی دوره های کمک های اولی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 25 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 5
پرسشنامه میزان اثر بخشی دوره های کمک های اولی

فروشنده فایل

کد کاربری 4674
پرسشنامه میزان اثر بخشی دوره های کمک های اولی

مشخصات « پرسشنامه میزان اثر بخشی دوره های کمک های اولیه »

روایی و پایایی: دارد

خرده مقیاس ها: دارد

تعداد سوال: 26 سوالی

نوع فایل: word

مفهوم اعتبار (روایی) به این سوال پاسخ می دهد که ابزار اندازه گیری تا چه حد خصیصه مورد نظر را می سنجد. بدون آگاهی از اعتبار ابزار اندازه گیری نمی توان به دقت داده های حاصل از آن اطمینان داشت (سرمد و همکاران، 1390، 170). به منظور تامین روایی سوالات پرسش نامه، نظرات استاد راهنما و چند تن از صاحب نظران و کارشناسان در این خصوص اخذ شده است تا سوالات پرسشنامه بتواند سنجش کننده ی موضوع پژوهش باشد. بدین صورت روایی پرسشنامه به صورت محتوایی مورد ارزیابی و تایید قرار گرفته است.