دانلود مقاله-تحقیق-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

دانلود مقاله-تحقیق-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

پاورپوینت مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی (فصل پانزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر )

پاورپوینت مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی (فصل پانزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر )

پاورپوینت مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی (فصل پانزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر )

دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
حجم فایل403 کیلو بایت
تعداد صفحات22
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

عنوان: دانلود پاورپوینت مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی (فصل پانزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر )

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 22 اسلاید

کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل پانزدهم این کتاب با عنوان " مدیریت خطوط کالا، نام های تجاری و بسته بندی "در 22 اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی درس مدیریت و اصول بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:

کالا چیست؟

سطوح پنج گانه یک کالا

سلسه مراتب کالا

طبقه بندی کالاها

تصمیمات درباره ترکیب کالاها

عرض ترکیب کالا و طول خط کالای محصولات پی اند جی

تصمیمات درباره خط کالا

تجزیه و تحلیل خط کالا

طول خط کالا

نام تجاری چیست؟

سطوح عقیده مشتریان نسبت به نام تجاری

ارزش ویژه نام تجاری

مزایای رقابتی ارزش ویژه بالای نام تجاری

چالش ها در تعیین نام تجاری

نگرش کلی بر تصمیمات نام تجاری

مزایای تعیین نام تجاری برای فروشنده

خط مشی های نام تجاری

بسته بندی و برچسب زنی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.