دانلود مقاله-تحقیق-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

دانلود مقاله-تحقیق-پروژه-کارآموزی

مرجع کامل خرید و دانلود گزارش کار آموزی ، گزارشکار آزمایشگاه ، مقاله ، پروژه و پایان نامه های کلیه رشته های دانشگاهی

پرسشنامه نقش رسانه های صوتی و تصویری در گسترش فرهنگ کتابخانه و کتابخوانی

پرسشنامه نقش رسانه های صوتی و تصویری در گسترش فرهنگ کتابخانه و کتابخوانی
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 13 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 3
پرسشنامه نقش رسانه های صوتی و تصویری در گسترش فرهنگ کتابخانه و کتابخوانی

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پرسشنامه نقش رسانه های صوتی و تصویری در گسترش فرهنگ کتابخانه و کتابخوانی

روش نمره گذاری و تفسیر

این پرسشنامه به صورت محقق ساخته طراحی گردیده است. طیف پاسخگویی آن از نوع لیکرت بوده که امتیاز مربوط به هر گزینه در جدول زیر ارائه گردیده است:

گزینه

کاملا مخالفم

مخالفم

نظری ندارم

موافقم

کاملا موافقم

امتیاز

1

2

3

4

5

برای بدست آوردن امتیاز کلی پرسشنامه، مجموع امتیازات همه سوالات را با هم جمع کنید. این امتیاز دامنه ای از 14 تا 70 خواهد داشت. بدیهی است که هر چه این امتیاز بالاتر باشد، بیانگر نقش موثرتر رسانه های صوتی و تصویری در گسترش فرهنگ کتابخانه و کتابخوانی خواهد بود و برعکس.

روایی و پایایی

در پایان نامه خسروی (1392) جهت روایی صوری پرسشنامه و صحت و سقم سئوالات، پرسشنامه در بین تعدادی از دانشجویان توزیع شد و پس از اطمینان از نتایج بدست آمده، پرسشنامه در نمونه آماری توزیع شد.


پرسشنامه نفوذ (اعمال قدرت)

پرسشنامه نفوذ (اعمال قدرت)
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 20 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 3
پرسشنامه نفوذ (اعمال قدرت)

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پرسشنامه نفوذ (اعمال قدرت)

شیوه نمره گذاری و تفسیر نتایج

این پرسشنامه دارای 20 سوال بوده و هدف آن تشخیص این است که افراد تحت تاثیر کدام یک از انواع قدرت رهبر قرار می گیرند. نحوه پاسخگویی این پرسشنامه بدین صورت است که که هر سوال دو گزینه دارد و پاسخگو موظف به انتخاب یکی از آنان است. سپس پاسخ های ارائه شده را با جدول زیر تطابق داده و در پایین جدول در محل های قرار داده شده جاگذاری می کنیم. هر گزینه 1 امتیاز می گیرد و برای هر نوع قدرت مجموع امتیازات داده شده به آن نوشته خواهد شد.

روایی و پایایی

در پایان نامه کارشناسی سلیمی (1392) جهت روایی صوری پرسشنامه و صحت و سقم سئوالات، پرسشنامه در بین تعدادی از اساتید مدیریت توزیع و تایید شد و پس از اطمینان از نتایج بدست آمده، پرسشنامه در نمونه آماری توزیع شد.

همچنین پایائی پرسشنامه یا قابلیت اعتماد آن با استفاده از روش اندازه­گیری آلفای کرونباخ محاسبه شد. معمولاً دامنه ضریب اعتماد آلفای کرونباخ از صفر (0) به معنای عدم پایداری، تا مثبت یک (1+) به معنای پایائی کامل قرار می­گیرد و هر چه مقدار بدست آمده به عدد مثبت یک نزدیکتر باشد قابلیت اعتماد پرسشنامه بیشتر می­شود. آلفای کرونباخ برای پرسشنامه نفوذ (اعمال قدرت) برابر 58/0 بدست آمد.

منبع: سلیمی، اسعد، (1392)، بررسی رابطه نوع اعمال قدرت و رضایت شغلی در کارمندان ادارات دولتی شهرستان نوشهر، پایان نامه کارشناسی ، دانشگاه پیام نور.


پرسشنامه نشانه های اختلالات روانی (SCL –90-R)

پرسشنامه نشانه های اختلالات روانی (SCL –90R)
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 26 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 7
پرسشنامه نشانه های اختلالات روانی (SCL –90-R)

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پرسشنامه نشانه های اختلالات روانی (SCL –90-R)

این پرسشنامه 90 ماده در مقیاس لیکرت 5 درجه ای (0 = هیچ، 1 = کمی، 2 = تا حدودی، 3 = زیاد، 4 = به شدت) می باشد. هر یک از سوالات پرسشنامه دارای طیف پنج درجه ای است که از صفر تا چهار نمره (از هیچ تا بی نهایت) را به خود اختصاص می دهد. در نمره گذاری، اولین مرحله، تهیه کلیدی برای محاسبه مجموع نمرات هر بعد است. بدین منظور، ده کلید برای محاسبه 9 بعد از علایم مرضی و سوالات اضافی پرسشنامه تهیه می شود. در مرحله دوم، مجموعه نمراتی کهآزمدنی در هر بعد به دست اورده، به جدولی که برای ثبت نمرات آزمودنی ها در یک پاسختامه وجود دارد، منتقل می شود. برای بدست آوردن مجموع نمرات هر بعد، کلیه ی شماره های غیر از ضفر مربوط به هر بعد، با هم جمع می شوند. در مرحله سوم، برای بدست اوردن میانگین علایم مرضی در هر بعد، مجموعه نمراتی که آزمودنی در ابعاد پرسشنامه (به استثنای سوالات اضافی، گرفته است، بر تعداد سوالات هر بعد تقسیم می شود و میانگین علایم مرضی هر بعد در جدول خلاصه اطلاعات هر آزمودنی، مشخص می گردد. در مرحله بعدی، شاخص علایم کلی (GSI) محاسبه می گردد. به عبرات دیگر، مجموع نمراتی که هر آزمودنی در نه بعد از علایم مرضی و سوالات اضافی گرفته است، با هم جمع می کنیم و بر عدد 90 (تعداد کل سوالات آزمون) تقسیم می نماییم تا شاخص علایم کلی، به دست آید. در مرحله بعد تعدادا سوالاتی را که آزمودنی در آنها نمره صفر گرفته است، تعیین و از تعداد کل سوالات، یعنی عدد 90 کم می کنیم تا شاخجمع علایم مثبت (PST) نیز محاسبه شود. در مرحله بعد برای به دست آوردن شاخص علایم مثبت ناراحتی (PSID)، جمع کل GSI را بر جمع کل PSI تقسیم می کنیم تا شاخص PSDI به دست آید.


پرسشنامه ﻧﺎﭘﻴﺮوی ﺗﻜﺎﻧﺸﻲ

پرسشنامه ﻧﺎﭘﻴﺮوی ﺗﻜﺎﻧﺸﻲ
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 12 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 2
پرسشنامه ﻧﺎﭘﻴﺮوی ﺗﻜﺎﻧﺸﻲ

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پرسشنامه ﻧﺎﭘﻴﺮوی ﺗﻜﺎﻧﺸﻲ

شیوه نمره گذاری و تفسیر

به منظور نمره گذاری پرسشنامه به هر گزینه بلی 1 امتیاز و به هر گزینه خیر 0 امتیاز دهید. برای بدست آوردن امتیاز کلی پرسشنامه امتیاز همه سوالات پرسشنامه را با هم جمع نمائید. این عدد دامنه ای از 0 تا 17 خواهد داشت و بدیهی است که هر چه این امتیاز بالاتر باشد،‌ بیانگر میزان ﻧﺎﭘﻴﺮوی ﺗﻜﺎﻧﺸﻲ بالاتر فرد خواهد بود و برعکس. لازم به ذکر است که ﻧﺎﭘﻴﺮوی ﺗﻜﺎﻧﺸﻲ یکی از علایم غیربالینی ابتلا به اسکیزوتایپی می باشد.

روایی و پایایی:

در پژوهش یعقوبی و همکاران (1387) به ﻣﻨﻈﻮر ﺑﺮرﺳﻲ رواﻳـﻲ ﻫـﻢزﻣـﺎن، از اﺟـﺮای ﻫـﻢزﻣـﺎن ﻣﻘﻴـﺎس ﺷﺨﺼـﻴﺘﻲ اﺳﻜﻴﺰوﺗﺎﻳﭙﻲ (STA) اﺳﺘﻔﺎده ﺷﺪ. ﺑﺪﻳﻦ ﻣﻨﻈﻮر 80 ﻧﻔﺮ از ﻧﻤﻮﻧﻪ ﺗﺤﻘﻴﻘﻲ ﻛﻪ ﺑـﻪ ﻃﻮر ﺗﺼﺎدﻓﻲ اﻧﺘﺨﺎب ﺷﺪه ﺑﻮدﻧﺪ ﻫـﻢزﻣـﺎن ﺑـﻪ ﺳـﻮاﻻت دو ﭘﺮﺳﺸـﻨﺎﻣﻪ ﺟـﻮاب دادﻧــﺪ. ﻧﺘــﺎﻳﺞ ﺗﺤﻠﻴــﻞ ﺑــﺎ اﺳــﺘﻔﺎده از روش ﻫﻤﺒﺴــﺘﮕﻲ ﭘﻴﺮﺳــﻮن ﻧﺸــﺎن داد ﻛــﻪ ﻫﻤﺒﺴﺘﮕﻲ ﺑﻴﻦ اﻳﻦ دو ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ 0/89 ﻣﻲﺑﺎﺷﺪ. برای ﺗﻌﻴﻴﻦ ﭘﺎﻳﺎﻳﻲ ﺑﺎزآزﻣﺎﻳﻲ، ﺗﻌﺪاد 43 ﻧﻔﺮ ﺑﻪ ﺻﻮرت ﻧﻤﻮﻧﻪﮔﻴﺮی داوﻃﻠـﺐ اﻧﺘﺨﺎب و ﺳﭙﺲ در ﻓﺎﺻﻠﻪ 4 ﻫﻔﺘﻪ دوﺑﺎره آزﻣﺎﻳﺶ ﺷـﺪﻧﺪ. ﺿـﺮﻳﺐ ﭘﺎﻳـﺎﻳﻲ ﻧﺎﭘﻴﺮوی ﺗﻜﺎﻧﺸﻲ 73/0 به دﺳﺖ آﻣﺪ.

منبع:‌ یعقوبی، حسن، محمدزاده، علی، (1387)، اﻋﺘﺒﺎرﻳﺎﺑﻲ ﭘﺮﺳﺸﻨﺎﻣﻪ ﺗﺠﺎرب و ﻋﻮاﻃﻒ آﻛﺴﻔﻮرد-ﻟﻴﻮرﭘﻮل (O-LIFE)، ﻣﺠﻠﻪ ﺗﺤﻘﻴﻘﺎت ﻋﻠﻮم ﭘﺰﺷﻜﻲ زاﻫﺪان، دوره 14، ﺷﻤﺎره 2.

- Mason O, Claridge G, Jackson M. New scale for assessment of schizotypy. Pers Ind Dif 1995; 1 (1): 7-


پرسشنامه میزان بی ثباتی ازدواج (احتمال طلاق)

پرسشنامه میزان بی ثباتی ازدواج (احتمال طلاق)
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل docx
حجم فایل 16 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 2
پرسشنامه میزان بی ثباتی ازدواج (احتمال طلاق)

فروشنده فایل

کد کاربری 4674

پرسشنامه میزان بی ثباتی ازدواج (احتمال طلاق)

روش نمره گذاری و تفسیر

پرسشنامه شاخص بی ثباتی ازدواج یک ابزار 14 سوالی است که برای اندازه گیری عدم ثبات زناشویی و خصوصا مستعد طلاق بودن تدوین شده است. شاخص بی ثباتی ازدواج یا احتمال طلاق را می توان با استفاده از دستور نمره گذاری آن به سهلوت روی ابزار خود نمره داد. تعداد پاسخ های «مستعدطلاق بودن» جمع می شود و در پایین صفحه درج می گردد، جایی که رقم همتراز «احتمال طلاق» نیز آمده است.

پایایی (اعتبار) و روایی

شاخص بی ثباتی ازدواج با ضریب آلفای 93/0 از یک همسانی درونی عالی برخوردار است. متاسفانه اطلاعاتی در مورد ثبات آن گزارش نشده است (به نقل از ثنائی، 1387).

این پرسشنامه از روایی پیش بین بسیار خوبی برخوردار است. در پژوهش یاری پور (1379) برای ارزیابی محتوای آزمون «شاخص بی ثباتی ازدواج» از نظرات چندین تن از اساتید متخصص استفاده شد که جملگی بر روائی سوالات آزمون صحه گذاشتند

منبع: ثنایی ، باقر و همکاران . مقیاس های سنجش خانواده و ازدواج . انتشارارت بعثت 1387